حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی :

دشمن از هر روزنه ای و به هر بهانه ای به دنبال ضربه زدن به نظام است

سرویس: شهرستانکد خبر: 284180|21:25 - 1394/02/25
نسخه چاپی
دشمن از هر روزنه ای و به هر بهانه ای به دنبال ضربه زدن به نظام است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه : اعلام رسمی تصمیم اعدام این روحانی برجسته شیعی در عربستان علاوه بر اینکه اهانت به امت اسلامی است ، ننگ اقدامات غیر انسانی عربستان و سکوت مرگبار مجامع بین المللی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار امروله : حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : 50 روز پس از حمله عربستان به یمن ، حمایت خجالت آور آمریکا از این جنایت علیه انسانی در حالی اتفاق می افتد که سران احمق برخی از کشورهای عربی در کمپ دیوید به دنبال تضمین کتبی آمریکا در مقابل ایران هستند.

 

 

وی در ادامه تصریح کرد : جالب آن است که جراید آمریکا ایده شیوخ خلیج فارس در خصوص تضمین آمریکا در برابر ایران را خنده دار توصیف کرده اند و گفته اند آمریکا نمی تواند در این زمینه کاری انجام دهد.

 

 

خطیب نماز جمعه صحنه با اشاره به حکم اعدام شیخ نمر توسط آل سعود تاکید کرد : اعلام رسمی تصمیم اعدام این روحانی برجسته شیعی در عربستان علاوه بر اینکه اهانت به امت اسلامی است ، ننگ اقدامات غیر انسانی عربستان و سکوت مرگبار مجامع بین المللی را نشان می دهد.

 

 

حجت الاسلام زراعی خاطر نشان کرد : حادثه مرگ یک مهماندار در مهاباد و کشته شدن یک قاچاقچی سوخت در ایرانشهر به علت چپ شدن ماشین در اثر سرعت بالا نا آرامی و اغتشاش را در این دو شهر رقم زد . این گونه مسائل در کشور نشان می دهد که دشمنان حوادث عادی را با جو سازی ، تبدیل به غائله امنیتی – سیاسی می کنند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت: دشمن از هر روزنه ای و به هر بهانه ای به دنبال ضربه زدن به نظام است و رسانه های معاند خیلی سعی کردند که این دو مسئله را به نظام ارتباط دهند بنابراین آگاهی رسانی به مردم از سوی مراجع ذی الصلاح باید فوری انجام شود تا عده ای به بهانه همدردی شهری را به آشوب نکشانند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد