امینیان در گفتگو با مهر خبرداد:

راهیابی ۲۴ تیم به فینال مسابقات منطقه ای رباتیک در کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 284355|10:53 - 1394/02/31
نسخه چاپی
راهیابی ۲۴ تیم به فینال مسابقات منطقه ای رباتیک در کرمانشاه
دبیر اجرایی مسابقات رباتیک دانشگاه آزاد استان کرمانشاه، از راهیابی ۲۴ تیم از بین ۵۵ تیم شرکت کننده به مرحله نهایی مسابقات منطقه ای رباتیک کرمانشاه خبرداد.

به گزارشامروله، پوریا امینیان در گفتگو با خبرنگار مهر، از راهیابی ۲۴ تیم از بین ۵۵ تیم شرکت کننده به مرحله نهایی مسابقات منطقه ای رباتیک در کرمانشاه خبرداد.

وی تصریح کرد: این مسابقات از ۲۹ اردیبهشت و با حضور ۵۵ تیم در پنج لیگ از سراسر کشور و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه آغاز شده و پس از برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی ۲۴ تیم به مرحله نهایی راه یافته و طی امروز ۳۱ اردیبهشت نیز مسابقات فینال برگزار و در تاریخ اول خرداد و طی مراسم اختتامیه برترین ها معرفی می شوند.

دبیر اجرایی مسابقات رباتیک دانشگاه آزاد استان کرمانشاه، گفت: از ۲۴ تیم راه یافته به مرحله فینال، چهار تیم از لیگ پرنده، هفت تیم از لیگ مسیریاب ویژه ۱۰ تیم از لیگ رالی و سه تیم از لیگ مین یاب هستند.

وی زمان برگزاری مراسم اختامیه را ساعت ۱۰ صبح جمعه اول خرداد و با حضور مسئولین استانی اعلام کرد.

امینیان در خصوص تعداد برگزیدگان هر لیگ نیز گفت: برترین ها با توجه به استانداردهای تعیین شده انتخاب خواهند شد و براین اساس ممکن است در یک لیگ رتبه های اول تا سوم وجود نداشته و یا بیش از سه برتر معرفی شوند اما پیش بینی ما این است که  از هر لیگ به جز لیگ آزاد که دو تیم معرفی می شود، سه تیم به عنوان برترین ها مشخص و تجلیل شوند.

دبیر اجرایی مسابقات رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، یادآور شد: علاوه بر تجلیل از تیم های برترطی این مسابقات سرتی فیکیت (گواهی شرکت در مسابقات) به تیم های اول تا پنجم داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: کسانی که در این مسابقات مقام کسب کنند چنانچه دانشجو باشند به عنوان پژوهشگران برتر نتخاب و برای آنان امتیاز محسوب می‌شود و چنانچه این افراد نیز جزو اساتید باشند به عنوان امتیاز پژوهشی آنها محسوب خواهد شد و در نهایت چنانچه فردی در این مسابقات حائز رتبه برتر شود به عنوان یک رزومه برای ورود او  به مسابقات معتبرتر و بین‌المللی خواهد بود.

دبیر اجرایی مسابقات منطقه ای رباتیک دانشگاه آزاد استان کرمانشاه، میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای جوایز اهدایی را بین ۲۳ تا ۲۷ میلیون تومان عنوان و میزان جوایز اهدایی را با توجه به مقام کسب شده بین یک و نیم تا دو و نیم میلیون تومان اعلام کرد.

تیم های کرمانشاه و گلستان موفق عمل کرده اند

وی در خصوص اینکه کدام یکی از استان ها موفقتر از سایر استان ها شرکت کرده اند گفت: تا مراسم اختتامیه نمی توان گفت چه استانی موفقتر بوده است اما تا امروز تیم های شرکت کننده از استان کرمانشاه و شمال کشور خوب عمل کرده اند.

امینیان به سطح بالای برگزاری این مسابقات اشاره کرد و یادآور شد: این مسابقات، منطقه غرب کشور را شامل می‌ شود اما طرح‌ های ارسالی از سراسر کشور نیز ثبت نام شده است و یکی از لیگ ها را شمالی ها پر کرده و بیشترین پذیرش را نیز از گرگان داشته ایم.

دبیر اجرایی مسابقات منطقه ای رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، سطح مسابقات را  در حد استانداردها و سطح برگزاری مسابقات ملی عنوان کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد