امروله گزارش می دهد

حذف چراغ خاموش سهمیه بنزین 700 تومانی توسط دولت؟؟؟؟؟

سرویس: شهرستانکد خبر: 284396|00:51 - 1394/03/02
نسخه چاپی
حذف چراغ خاموش سهمیه بنزین 700 تومانی توسط دولت؟؟؟؟؟
پایگاه خبری امروله : موضوع عدم شارژ سهمیه بنزین 700تومانی خرداد ماه باعث نارضایتی بسیاری از رانندگان صحنه ای و سردرگمی مسئولین جایگاه های سوخت شده است.

به گزارش خبرنگار امروله : موضوع عدم شارژ سهمیه بنزین 700تومانی خرداد ماه باعث نارضایتی بسیاری از رانندگان صحنه ای و سردرگمی مسئولین جایگاه های سوخت شده است.

 

یکی از مسئولین این جایگاه ها در گفتگو با امروله عنوان کرد : ازساعت های اولیه امروز بسیاری از رانندگان برای سوخت گیری به جایگاه ها مراجعه کردند و با دیدن عدم سهمیه شارژ کارت سوخت خود محل پمپ پنزین را ترک کرده و گروهی هم که مجبور بودند از سهمیه آزاد استفاده کردند.

 

عزیزی در ادامه با بیان اینکه تنها سهمیه وانت بارها و خوردو های عمومی وازیر شده است گفت : هنوز ابلاغی در مورد حذف سهمیه بنزین 700 تومانی خودور های شخصی به ما اعلام نشده و ما هم منتظر تصمیم دولت و نامه شرکت پخش فراورده های نفتی می باشیم.

 

در این راستا سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه شب گذشته تنها سهمیه خودروهای عمومی واریز شد گفت: به تدریج و در روزهای آینده سهمیه بنزین خودروهای شخصی نیز واریز می‌شود  و عدم شارژ سهمیه بنزین به دلیل مشکلات نرم افزاری بوده است .

 

یک راننده عبوری نیز اظهار داشت : اگر دولت میخواهد سهمیه بنزین را حذف کند حداقل چند روز قبل از طریق رسانه های جمعی مردم را با خبر سازد نه اینکه ما را برای 60 لیتر بنزین چشم به راه بگذارد.

 

الوندی با اشاره به اینکه مشکل نرم افراری ارائه سهمیه بزنین برای هیچ کس توجیه پذیر نمی باشد تصریح کرد : اگر مشکل سیستمی باشد باید برای تمام ماشین ها می بود نه فقط خودور های شخصی.

 

 

با توجه به اینکه در طی چند روز گذشته موضوع تک نرخی شدن بنزین مطرح شده است شاید قطع چراغ خاموش سهمیه بنزین 700 تومانی خودرو های شخصی توسط دولت دلیل محکمی برای این موضوع باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد