حجت الاسلام شکری:

متاسفانه مسئولین در مذاکرات از برخی خطوط قرمز نظام عبور می کنند / اصل مذاکرات در مورد مسئله هسته ای است نه بازدید از مراکز نظامی

سرویس: شهرستانکد خبر: 284441|16:47 - 1394/03/02
نسخه چاپی
متاسفانه مسئولین در مذاکرات از برخی خطوط قرمز نظام عبور می کنند / اصل مذاکرات در مورد مسئله هسته ای است نه بازدید از مراکز نظامی
پایگاه خبری امروله : مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صحنه گفت: روزی کنگره آمریکا به دنبال تصویب طرحی برای مبارزه با نفوذ ایران در آمریکای لاتین بود اما امروز به دنبال طرحی برای نفوذ به مراکز نظامی ما هستند.

به  گزارش خبرنگار امروله : مراسم بزرگداشت میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز با حضور جمعی از مسئولین و آحاد ختلف مردم در مسجد امام خمینی (ره) صحنه برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فرهاد شکری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، با برشمردن فضایل ماههای رجب، شعبان و رمضان، تجلیل و نکوداشت روز جانباز را عامل حفظ و زنده ماندن ارزشها و اصولی دانست و گفت: جانبازان، یادگاران دوران عشق و حماسه و تنها بازماندگان کاروان شهادت هستند.

 

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخرانی های خود فرمودند که مراکز نظامی ما خطوط قرمز نظام هستند و مسئولین نباید اجازه بازدید از مراکز نظامی ما را بدهند و این مذاکراتی که در حال انجام است فقط مربوط به مسائل هسته ای است نه مربوط به مراکز نظامی ما.

 

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه مراکز نظامی شرف و امنیت هر خانه محسوب می شود تاکید کرد : متاسفانه در چندین مورد آقای عراقچی گفت که بازدید از مراکز نظامی طبق توافق نامه ، مسئله بازدید از مراکز نظامی وجود دارد و قرار شده است لیست متخصصان نظامی و دانشمندان هسته ای در اختیار غربی ها قرار گیرد.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صحنه با بیان اینکه متاسفانه خطوط قرمز ما توسط مسئولین رعایت نشد تصریح کرد : عدم رعایت این خطوط توسط افراد کار را به جایی رساند که مقام معظم رهبری فرمودند : من اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نمیدهم و این مراکز حساس و امنیتی طبق اصل 110 قانون اساسی زیر نظر مقام معظم رهبری است و احدی حق دخالت در آنها را ندارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین فرهاد شکری در پایان خاطر نشان کرد : روزی کنگره آمریکا به دنبال تصویب طرحی برای مبارزه با نفوذ ایران در آمریکای لاتین بود اما امروز به دنبال طرحی برای نفوذ به مراکز نظامی ما هستند.

 

در پایان این مراسم به چند نفر از جانبازان به رسم یادبود لوح سپاس و هدایایی اهداء ‌شد.