حصاری :

محور پل شهداء به پتروشيمي بيستون ايمن سازي شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 284499|10:22 - 1394/03/04
نسخه چاپی
محور پل شهداء به پتروشيمي بيستون ايمن سازي شد
پایگاه خبری امروله : رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان صحنه از ايمن سازي و رفع اختلاف سطح شانه راه محور پل شهداء به پتروشيمي خبر داد.

"روضانعلی حصاری " در گفتگو باامرولهعنوان کرد : به منظور ایمن سازی محور های دسترسی بهپتروشیمی بیستونو پل چهر 12 کیلومتر تابلو اعلائم هشدار دهنده نصب گردید.

 

وی در ادامه گفت : متاسفانه به دلیل اخلاف شانه این مسیر با سطح آسفالت همیشه شاهد بروز حوادثی در این محور بودیم که امیدواریم با نصب این تابلوهای هشدار دهنده میزان این اتفاقات تا حد بالایی کاهش یابد.

 

حصاري با اشاره به اختلاف20سانتي متري شانه راه با سطح موجود آسفالت افزود: اين شانه سازي با استفاده از8دستگاه ماشين آلات راهداري و در مدت20روز كاري در ارديبهشت ماه جاري صورت گرفت و افزون بر100ميليون تومان نيز صرف اين طرح شد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان صحنه در پایان گفت : در محورهاي پرتردد اين شهرستان و با هدف تامين و ارتقاء ايمني راهها اقداماتی از جمله اصلاح شانه راهها به طول 80 كيلومتر، تعمير و رفع نقص بيش از 500 عدد چراغ روشنايي چشمك زن سولار معمولي و بازسازي و تعويض 200 عدد صفحه تابلوهاي قديمي صورت گرفته است.

 

گفتني است محور پل شهداء به پتروشيمي از محورهايشهرستان صحنهبشمار رفته و داراي حجم قابل ملاحظه اي مي باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد