پاکزاد :

چهارمین برنامه ویزیت تخصصی گروه جهادی ولی امر شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 284595|15:55 - 1394/03/07
نسخه چاپی
چهارمین برنامه ویزیت تخصصی گروه جهادی ولی امر شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : چهارمین برنامه ویزیت تخصصی و واکسیناسیون اطفال گروه جهادی ولی امر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه با همکاری بسیج جامعه پزشکی انجام شد.

" پیمان پاکزاد " در گفتگو باامروله  عنوان کرد : چهارم برنامه گروه جهادی ولی امر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، مرکب از پزشکان متخصص و عمومی ، مامایی، بهداشت محیط و واکسیناسیون به منطقه امروله و محل اسکان عشایر کوچ رو ایل زووله اعزام شدند.

 

 وی ادامه داد : در این برنامه جهادی پزشکان مداوای بیماران و ارائه داروی رایگان و نیز واکسیناسیون تمام کودکان مشمول برنامه واکسیناسیون کشوری را انجام دادند.

 

دکتر پاکزاد تاکید کرد:  این حرکت جهادی را به منظور رضایت ولی امر مسلمین آغاز کرده ایم و انشالله تعالی تناوب آنرا سرعت خواهیم داد. مضافا اینکه بسیج جامعه پزشکی نیز در این دور حامی این حرکت بود و به همین خاطر صواب و دعای خیر امروز را ما به  همه شهدای خرمشهر و دفاع مقدس عزیز تقدیم می کنیم.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : جا دارد که از سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان صحنه نیز تشکر کنیم، چرا که ایشان با توجه به صعب العبور بودن منطقه و در اختیار نداشتن خودرو مناسب وسیله نقلیه اداره منابع طبیعی را در اختیار بسیجیان ما قرار دادند و بگونه ای حامی این کار خیر بودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد