امروله گزارش می دهد

صحبت های رانندگان تاکسی شهر صحنه بعد از حذف سهمیه بنزین آنها

سرویس: شهرستانکد خبر: 284661|00:34 - 1394/03/09
نسخه چاپی
صحبت های رانندگان تاکسی شهر صحنه بعد از حذف سهمیه بنزین آنها
پایگاه خبری امروله : آزاد شدن نرخ بنزین و قطع سهمیه تاکسی ها برای رانندگان آنها نه تنها خبری سخت و تکان دهنده بود بلکه موجب نارضایتی شدید آنها از این اقدام یکباره دولت شده است.

به گزارش خبرنگار امروله حذف چراغ خاموش سهمیه بنزین خرداد ماه توسط دولت و تک نرخی کردن آن نه تنها شوک شدیدی را به رانندگان خودرو های شخصی وارد کرد بلکه باعث اختلال و نارضایتی رانندگان خودروهای عمومی بویژه رانندگان تاکسی نیز شد.

 

این اقدام دولت برای رانندگان تاکسی درون شهری صحنه که تنها یک جایگاه فعال سی. ان. جی دارد، اتفاقی تلخ به شمار می رود که فشار اقتصادی فراوانی را به آنان تحمیل خواهد کرد.

 

 

وضعیت کاری رانندگان تاکسی شهرستان ها با شهر تهران متفاوت است

 

یک راننده تاکسی در گفتگو با خبرنگار امروله عنوان کرد : مسئولین باید تاکسی های درون شهرستان ها را با رانندگان تاکسی تهرانی مقایسه نکنند و در تصمیمات خود به فکر شهرهای کوچک هم باشند چون هم میزان مسافر ، مسیر ، قیمت ، نسبت تاکسی به مسافر و ... با هم فرق دارد.

 

 

 

وی ادامه داد : در شهر صحنه بیش از 200 تاکسی وجود دارد و اگر شما یک ربع در میدان مرکزی بایستید می بینید تمام تاکسی ها بدون مسافر در شهر حرکت می کنند.

 

ذوالنوری تصریح کرد : دولت باید به فکر یک بسته حمایتی برای رانندگان خورو های عمومی باشد وگرنه زندگی ما را با مشکل جدی رو به رو خواهد کرد.

 

رانندگان تاکسی زیر خط فقر زندگی می کنند

 

اسدی یکی دیگر از رانندگان تاکسی صحنه در این رابطه می گوید دولت برای ما کار مثبتی که انجام نداد هیچ ، سهمیه بنزین ما را نیز قطع کرد و فاشر زندگی را بر ما دو چندان نمود.

 

 

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه تمام رانندگان تاکسی زیر خط فقر می باشند تاکید کرد : بدون شک با این عمل فشار شدیدی به ما و وسیله ای که با آن مخارج زندگیمان را تامین میکنیم خواهد آمد.

 

این راننده گفت : با این شرایط باید در طول روز خودروی ما باید با گاز کار کند که این امر عمر مفید موتور خودرو را تا حد بالایی پایین می آورد.

 

 

حذف سهمیه بنزین خودروهای عمومی به یکباره کار درستی نیست

 

راننده دیگر ادامه داد : قبل از حذف سهمیه بنزین و تک نرخی کردن آن ما درآمد زیادی نداشتیم با این وضع موجود که پیش امده زندگی برای ما سخت تر شده و من احتمالا خودروی خودم را بفروشم و شغل دیگری را برای خودم انتخاب کنم.

 

 

 

 

وی گفت : حذف سهمیه بنزین خودروهای عمومی به یکباره کار درستی نیست حداقل دولت باید چند روز پیش اعلام می کرد  تا یک امادگی برای مردم ایجاد می شد نه اینکه مردم را در یک عمل انجام شده بگذارند.

 

این راننده تشریح کرد : اگر چه سهمیه سوخت حذف شده اما تابع قانون هستیم و کرایه خودرو را نیز بر اساس نرخ مصوب دریافت می کنیم ولی منتظر هستیم تا مسئولان فکری به حال رانندگان زحمتکش تاکسی کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد