سرهنگ عظیمی:

جمهوری اسلامی ایران به نقطه امید و الگوی خیلی از کشورها تبدیل شده است

سرویس: شهرستانکد خبر: 284781|12:45 - 1394/03/13
نسخه چاپی
جمهوری اسلامی ایران به نقطه امید و الگوی خیلی از کشورها تبدیل شده است
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت: به برکت تفکر و رهمنود های پیامبرگونه امام راحل امروز جمهوری اسلامی ایران به نقطه امید و الگوی خیلی از کشورها تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در مراسم بدرقه کاروان های مرقد مطهر امام راحل عنوان کرد : آنچه در جهان امروز به‌ عنوان بیداری اسلامی و عدالت‌خواهی ملت‌ها می‌گذرد مرهون زحمات امام خمینی(ره) می باشد.

 

 

وی در ادامه با برشمردن نقش امام راحل (ره ) در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت : معمار کبیر انقلاب توانست با اتکای به ایمان، توکل به خدای متعال و همراهی ملت ایران رژیم منحوس پهلوی را شکست دهد و زمینه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در کشور فراهم نماید.


 

سرهنگ عزت اله عظیمی خاطر نشان کرد : مدیریت پیامبر گونه حضرت امام (ره) بر تشکیل و روند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام نقشه های شوم دشمنان را چه در داخل و چه در خارج نقش برآب کرد بگونه ای که در حال حاضر جمهوری اسلامی به نقطه امید و الگوی خیلی از کشورها تبدیل شده است.

 


سرهنگ عظیمی در پایان تاکید کرد : فکر و اندیشه امام راحل نه تنها در کشور بلکه در سطح جهان گسترش پیدا کرد و درسایه چنین اتفاقی بیداری اسلامی در تمامی کشورهای منطقه به وجود آمد.