حجت الاسلام عراقی:

پیروزی حق بر باطل قطعی است

سرویس: شهرستانکد خبر: 284818|12:05 - 1394/03/14
نسخه چاپی
پیروزی حق بر باطل قطعی است
پایگاه خبری امروله : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم ارتحال امام (ره) گفت: کسانی که در طول دفاع مقدس به بعثی ها اسلحه میداند امروز هواپیماهای خود را بر علیه مردم مظلوم یمن تجهیز می کنند.

به گزارشامروله، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم ارتحال امام (ره) که در مسجد امام حسین(ع) شهرصحنه برگزار شده بود عنوان کرد : جایگاه امام خمینی (ره) در جهان به گونه ای است که حتی ابر قدرت های جهان از ایشان به عنوان یک رهبر بزرگ یاد می کنند.

 

وی در ادامه به بیان آیه شریفه وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ داشت و تاکید کرد : انسان های صالح بندگان نیکوکار خداوند مصداق این وعده الهی هستند که زمین باید در نهایت در اختیار حکومت الهی و بندگان صالح خدا قرار بگیرد که امام خمینی(ره) می تواند مصداق این آیه باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی اشاره ای به اقدامات اخیر آمریکا در خاورمیانه داشت و تاکید کرد:روز به روز چهره واقعی کشورهایی که به نام اسلام در جهان دارند نان می خورند برای همه در حال نمایان شدن است .اینان همان کسانی هستند که در طول جنگ ایران با عراق به بعثی ها اسلحه و ادوات جنگی می دادند و بمب ها و هواپیماهایی که در اختیار صدام بود امروز در اختیار کشورهایی است که به یمن حمله می کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین  محمدی عراقی خاطر نشان کرد : پیروزی حق بر باطل قطعی است و گاهی راه موفقیت از راه شهید شدن ، خون دادن و انتظار است که این وعده الهی می باشد.