یادداشت/

انتظار آمریکایی در کنار اسلام آمریکایی

سرویس: شهرستانکد خبر: 284820|20:15 - 1394/03/14
نسخه چاپی
انتظار آمریکایی در کنار اسلام آمریکایی
پایگاه خبری امروله : کشورهای غربی برای جلوگیری از نفوذ اسلام ناب محمدی به مرزهایشان در پشت سنگر جنگ نرم پنهان شده اند و با راه اندازی صدها شبکه ماهواره ای برضد اسلام به دنبال جا دادن اسلام آمریکایی هستند اسلامی که منافع آنها را تهدید نکند.

به گزارشامروله، یادداشت // اسلام آمریکایی برای اولین بار توسط معمار کبیر انقلاب به منظور توصف اسلام جعلی که غربی ها در برابر اسلام ناب محمدی قرار داده بودند به کار برده شد و بعد از آن در منازعات سیاسی مورد استفاده قرار گرفت.

 

امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی را اسلام آمیخته با سیاست، اسلام مبارزه و ستیز با جهانخواران، اسلام عدالت خواه، اسلام ظلم ستیز و عدم سازش، اسلام تحمل سختی ها و مشکلات و... می دانند و در مقابل ویژگی های اسلام آمریکایی را گوشزد می فرمایند و اسلام آمریکایی را اسلام سرمایه داری، اسلام مرفهین بی درد، اسلام منافقین، اسلام راحت طلبان و فرصت طلبان، اسلام جدایی دین از سیاست، اسلام سکوت و سازش و تسلیم و فرومایگی در برابر ستمکاران و مستکبران و... معرفی می کنند.

 

اهمیت این موضوع به گونه ای بوده است که مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی های خودشان به آن اشاره کرده اند و برآن تاکید داشته اند که ویژگی های اسلام ناب محمدی باید بیان شود تا با بیان آنها چهره اسلام آمریکایی که برخلاف واقعیت دین مبین اسلام در حال حرکت است برای تمام ملت مسلمان و حتی ملل سراسر جهان شناخته شود.

 

امروزه مسئله مهمی که در جهان مطرح شده است جنگ اسلام ناب محمدی (ص) با اسلام آمریکایی است نه اسلام و کفر«کان الحق، ذهق الباطل». لذا سید مرتضی آوینی در این باره می گوید: « آخرین مقاتله ما، به مثابه سپاه عدالت، نه با لیبرال دموکراسی غرب، که با اسلام آمریکایی است که اسلام آمریکایی از خود آمریکا دریپاتر است

 

کشورهای غربی برای جلوگیری از نفوذ اسلام ناب محمدی به مرزهایشان در پشت سنگر جنگ نرم پنهان شده اند و با راه اندازی صدها شبکه ماهواره ای برضد اسلام به دنبال جا دادن اسلام آمریکایی هستند اسلامی که منافع آنها را تهدید نکند.

 

در مدت این چند سال اخیر دشمنان ساکت نشده اند و انتظار فرج را به سبک آمریکایی رواج داده اند یعنی محبت و دوستی اهل بیت (ع) در دلت باشد و حال آن که در عمل نه تنها چنین نباشد بلکه مخالف برپایی حکومت عدل مهدی موعود باشی و این از خصلت اسلام و انتظار فرج آمریکایی است که طاقت عدل را ندارد حتی اگر عقیل باشی و برادر امیرالمومنین.

 

انتظار فرج آمریکایی یعنی مولا جان ما فقط با روز تولدت خوشحالیم نه با روز ظهورت. اگرچه برایت دعای فرج می‌خوانیم و نماز امام زمان، حتی اگر منتغم خون حسین (ع) باشی.