حجت الاسلام شکری:

گروهی در داخل به دنبال تحریف خط امام (ره) هستند

سرویس: شهرستانکد خبر: 284821|15:28 - 1394/03/15
نسخه چاپی
گروهی در داخل به دنبال تحریف خط امام (ره) هستند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت : متاسفانه برخی در داخل عمدا یا سهوا خط امام راحل را تحریف می کنند و حرفایی می زنند که در مکتب امام خمینی(ره) نبوده است.

به گزارش خبرنگار امروله : حجت الاسلام والمسلمین فرهاد شکری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : سخنان مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در واقع هشداری بود که مردم و مسئولین از راه امام راحل خارج نشوند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اگر ما راه امام را فراموش کنیم ملت ایران سیلی خواهد خورد تصریح کرد : متاسفانه برخی در داخل عمدا یا سهوا خط امام راحل را تحریف می کنند و حرفایی می زنند که در مکتب امام خمینی(ره)  نبوده است.

 

حجت الاسلام شکری خاطر نشان کرد : برخی از آقایون بدون داشتن هیچ گونه مدرک و سندی می گویند امام خمینی(ره) موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا بوده اما چگونه ممکن است امامی که آمریکا استکبار عالم میدانست و آن را شیطان بزرگ معرفی میکرد گفته باشند من موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا می باشم!!

 

خطیب نماز جمعه موقت شهرستان صحنه خاطر نشان کرد : امام خمینی (ره) فرموند ما در یک صورت امریکا را قبول میکنیم و آن صورت این است که دست ظلم بردارد و آدم شود. آمریکایی که هر روز در خاورمیانه جنایت می کند و زنان و کودکان سوریه ، عراق ، یمن و ... را به خاک و خون می کشد آیا آدم شده ؟ و در کشورهای دیگر ظلم نمیکند!!

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه صحنه در پایان گفت : آمریکا اصلا قابل اعتماد نیست بطوری که می بینیم مدت دو سال است به ما دروغ می گویند و به تعهدات خودشان در مذاکرات هسته ای پایبند نیستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد