رحیمی :

دانش اموزان صحنه ای از ظرفیت بالای ورزشی برخوردارند

سرویس: شهرستانکد خبر: 284834|07:05 - 1394/03/16
نسخه چاپی
دانش اموزان صحنه ای از ظرفیت بالای ورزشی برخوردارند
پایگاه خبری امروله : مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه گفت : این اداره توانست بیشترین لوح تقدیر را در بین تمام شهرستان ها و مناطق استان کرمانشاه از سوی وزارت خانه در زمینه برگزاری المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای به خود اختصاص دهد.

" حسن رحیمی " در گفتگو باامرولهعنوان کرد : طی ابلاغیه ای که از سویوزارت آموزش و پرورشو معاونت تربیت بدنی به کلیه استان ها ابلاغ گردید اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه مانند سایر شهرستان های سراسر استان اقدام به ثبت نام و برگزاری المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای نمود.

 

وی در ادامه تاکید کرد :شهرستان صحنهبا توجه به تلاش همکاران در زمینه برگزاری این المپیاد توانست بیشترین لوح تقدیر را در بین تمام شهرستان ها و مناطق استان کرمانشاه از سوی وزارت خانه به خود اختصاص دهد.

 

رحیمی با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری این سری از برنامه ها بالا بردن توان جسمی دانش آموزان می باشد تصریح کرد : ما باید گام به گام  رشد علمی کودکان و نوجوانان به فکر بالابردن توان جسمی آنها نیز باشیم چون بزرگان ما گفته اند عقل سالم در بدن سالم است .

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه در پایان گفت: دانش آموزان صحنه ای در رشته های گوناگون ورزشی در چند سال گذشته پیشرفت بسیار بالایی داشته اند بگونه ای که در ورزش شنا چندین مدال رنگارنگ از مسابقات جهانی کسب شد و چند بار رکوردهای کشوری را جا به جا کرده اند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد