تکرار بازی دروغ ضدانقلاب پس از خودکشی یک دختر در اشنویه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 284907|14:45 - 1394/03/17
نسخه چاپی
خودکشی دختری به نام سمیه بهرام نژاد که در پی یک درگیری شخصی با فردی معلوم‌الحال در شهر مرزی و کردنشین اشنویه اتفاق افتاد در یک سناریوی تکراری و مضحک به مانند حادثه مهاباد با نامی مجعول و ساختگی به فردی وابسته به یکی از نهادهای انقلابی منتسب شد!

به گزارشامروله، 

روز گذشته پیاده نظام رسانه‌ای ضدانقلاب با انتشار خبری مبنی بر خودکشی یک دختر در اشنویه آذربایجان غربی، ماشین عملیات روانی خود را روی یک زمین سوخته و تکراری به حرکت درآورد.

خودکشی دختری به نام سمیه بهرام نژاد که در پی مزاحمت های شرور سابقه دار در شهر مرزی و کردنشین اشنویه اتفاق افتاد در یک سناریوی تکراری و مضحک به مانند حادثه مهاباد با نامی مجعول و ساختگی به فردی وابسته به یکی از نهادهای انقلابی منتسب شد!

فرماندار اشنویه درباره آخرین اقدامات مربوط به این پرونده گفت: شروری که مسبب خودکشی زن ۲۱ ساله شد دستگیر و برای تحقیقات بیشتر تحویل مقامات قضایی شد. فرد شرور که دارای محکومیت کیفری و ۱۱ پرونده شرارت در دستگاه قضایی است، از چند ماه پیش به متوفی پیشنهاد ازدواج داده بود که با جواب منفی متوفی روبرو شده بود، با این وجود متهم دو بار در محل کار وی ظاهر و برای او مزاحمت ایجاد می کند و وی را مورد فشار روانی قرار می دهد، به طوریکه متوفی در آخرین پیامک خود به شرور اعلام کرده که اگر دست از سرش برندارد به زندگی خود پایان میدهد که متاسفانه این کار را نیز انجام داد .

گرچه این بازی سوخته ضدانقلاب نشات گرفته از حقد و کینه آنان به نهادهای مردمی و انقلابی نظام بوده و مردم نیز از این مساله آگاه هستند اما به نظر می‌رسد سعی و تلاش فراوانی برای تغییر و جابه‌جایی کانون توجهات از جنایات صورت گرفته در منطقه که طی آن روزانه ده‌ها نفر از مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن، سوریه و عراق کشته می‌شوند به مناطق قومی‌نشین ایران در حال وقوع است. طی یک ماه گذشته اخبار متعددی برای تحریک مردم کرد و عرب کشور در این رسانه‌ها منتشر شده که روایتگر این موضوع است.

البته آگاهی و غیرت اقوام ایرانی تاکنون تمام فتنه‌های این چنینی را در نطفه خفه کرده و ضدانقلاب را برای برپایی جشن و سرور بعد از پیروزی ناکام گذاشته است.

به گزارش جهان، این رسانه‌ها که در تمام پروژه‌های تبلیغی و عملیات روانی اخیر خود با شکست مواجه شده‌اند پیش از این نیز در ماه گذشته با انتشار خبر کذبی از یک خودکشی در مهاباد سعی در قومی‌سازی مساله داشتند. گرچه با آگاهی و غیرت مردم کرد این پروژه نیز به مانند دیگر سناریوهای ضدانقلاب با شکست مواجه شد اما به نظر می‌رسد جریانات معارض خواهان ادامه این بازی هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد