با حضور مردم/

همایش اشتغال و کارآفرینی شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 284987|14:56 - 1394/03/20
نسخه چاپی
همایش اشتغال و کارآفرینی شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : همایش ترویج فرهنگ اشتغال و کارآفرینی به منظور اشتغال زایی و استفاده از تسهیلات موجود برای افراد واجد شرایط برگزار شد.

به گزارشامروله، همایش ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال زایی با حضور کارشناس موسسه کارآفرینی نگارنصر استان کرمانشاه با حضور جمعی از مردم به همت قرارگاه بسیج سازندگی صحنه برگزار شد.

 

در این همایش دکتر محمد سلیمی کارآفرینی را به عنوان محور اصلی ومهم توسعه اقتصادی یاد کرد و ابزار داشت :کارآفرین واقعی کسی است که با داشتن طرح توجیهی بلند مدت قصد خدمت به مردم و توسعه اقتصادی کشور را داشته باشد.

 

وی در ادامه اشاره ای به اقتصاد مقاومتی داشت و تصریح کرد : اقتصاد مقاومتی فراتر از ریاضت اقتصادی است و در معنا به روش مقابله با تحریم های دشمن در شرایطی که صادرات و واردات مجاز نباشد ،می گویند.

 

سلیمی در پایان گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در کشور، شرکت نگار نصر از آغاز سال 92 اقدام به پرداخت تسهیلات و راه اندازی بنگاه های اقتصادی زود بازده در عرصه های مختلف نموده است که تا کنون توانسته خدمات مثبتی را در خصوص اشتغال در جامعه ارائه دهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد