حجت الاسلام شکری:

حضور دشمن در منطقه نباید دست کم گرفته شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 284988|23:06 - 1394/03/20
نسخه چاپی
حضور دشمن در منطقه نباید دست کم گرفته شود
پایگاه خبری امروله : نماینده ولی فقیه در سپاه صحنه با بیان اینکه داعش چهار کشور منطقه را با چالش جدی روبه رو کرده است گفت: حضور دشمن در منطقه نباید دست کم گرفته شود.

به گزارش خبرنگار امروله : یادواره شهدای بخش دینور در مسجد روستای مریم نگار با حضور خانواده معظم شهدا ، مسئولین ادارات و جمعی از اهالی این روستا برگزار گردید.

 

در این مراسم حجت الاسلام فرهاد شکری عنوان کرد : امروز ما هرچه داریم به دلیل رشادت‌ها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده‌های آنهاست، شهدا با ایثار جان خود امنیت ، آزادی و استقلال را به کشور هدیه دادند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا امنیت خاورمیانه را بهم ریخته است تاکید کرد : کشورهای استکباری با ایجاد گروهک های تکفیری و تجهیز آنان به دنبال کشتار و پیاده کردن اهداف شوم خود هستند.

 

حجت الاسلام شکری با بیان اینکه داعش چهار کشور منطقه رابا چالش جدی روبه رو کرده است گفت: حضور دشمن در منطقه نباید دست کم گرفته شود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صحنه در پایان گفت : مردم اهل حق و شیعه مرز نشین ما در طول دفاع مقدس فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند و در کنار هم امنیت را به ایران اسلامی هدیه دادند و به همین منظور است که کشورهای استکباری و گروهک های تکفیری می دانند ایران همانند سایر کشورهای خاورمیانه نیست که بتوانند امنیت آن را دچار مشکل سازند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد