دکتر پاکزاد:

80 هزار قطعه کیک و کلوچه تاریخ گذشته در صحنه کشف و ضبط شد + تصویر

سرویس: شهرستانکد خبر: 285013|15:52 - 1394/03/21
نسخه چاپی
 80 هزار قطعه کیک و کلوچه تاریخ گذشته در صحنه کشف و ضبط شد + تصویر
پایگاه خبری امروله : رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه از کشف 80 هزار قطعه کیک و کلوچه در یک واحد تولیدی نیمه تعطیل با تاریخ انقضاء تقلبی در این شهرستان خبرداد.

" دکتر پیمان پاکزاد " در گفتگو با امروله، عنوان کرد : درپی وصول گزارش مردمی، بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در معیت ماموران نیروی انتظامی موفق به کشف مقادیر زیادی مواد غذایی از یک واحد تولیدی متروکه شدند.

 

وی ادامه داد :متاسفانه افراد متخلف و سودجو با جمع آوری مواد غذایی تاریخ گذشته از سطح استان و پس از تغییر تاریخ مصرف آنها اقدام به توزیع مجدد آنها می نمودند.

 

دکتر پاکزاد افزود : وجود 80 هزار قطعه کیک و کلوچه در محل این شرکت و خودروهای توزیع نشانگر یک کار سازمان یافته است که امیدواریم با برخورد قاطع قضایی شاهد محو این گونه تهدیدات بر علیه سلامت مردم و بخصوص کودکان باشیم چرا که کودکان بطور غالب خریدار این قبیل محصولات هستند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در پایان گفت : ما در شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد افراد سودجو  حوزه سلامت غذایی را مورد تهاجم خود قرار دهند و بخصوص در آستانه ماه مبارک رمضان از همه مردم عزیز شهرستان تقاضا داریم که با ما همراه باشند و موارد این چنین را گزارش دهند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد