امام جمعه شهرستان صحنه:

مذاکرات 5+1 به مذاکرات ایران و آمریکا تبدیل شده است/برای رهایی از تحریف امام راحل باید اصول ایشان دائما بیان شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 285015|15:06 - 1394/03/22
نسخه چاپی
مذاکرات 5+1 به مذاکرات ایران و آمریکا تبدیل شده است/برای رهایی از تحریف امام راحل باید اصول ایشان دائما بیان شود
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت: برخی ها انگار البفای سیاست را بلد نیستند و فکر می کنند تمام مشکلات مردم با رابطه با آمریکا برطرف می شود ولی این افراد باید سرگذشت سایر کشورهای منطقه را که به آمریکا اعتماد کردند ببینید که به چه خفت و خواری دچار شده اند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز جمعه این هفته عنوان کرد : تحریف شخصیت امام خمینی (ره) یک سیاستی است که در آن افرادی که جرات بیان برخی مسائلی را ندارند آن را به بزرگان نسبت می دهند.

 

وی ادامه داد : چرا امروز عده ای دائما سعی می کنند خاطرات بی پایه و اساسی را به امام (ره) نسبت دهند و مطالب مخفی را از ایشان بیان کنند ؟؟!! امام خمینی (ره) شخصیت مخفی نبودند که امروز بخواهیم ناگفته هایی را از ایشان برای مردم بیان کنیم.

 

خطیب نماز جمعه صحنه با بیان اینکه برای رهایی از تحریف امام راحل باید اصول ایشان دائما تکرار شود تصریح کرد : یکی از مهمترین اصول و مبانی امام خمینی(ره) مبارزه با اشرافی گری بود که متاسفانه سیاست مدار های لرد که فساد اطرافیانشان زبان زد عام و خاص شده است امروز داعیه دار راه امام(ره) شده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین زارعی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) به قدرت های مستکبر جهان از جمله آمریکا اعتماد نداشت و پشتوانه ایشان وعده های الهی بود خاطر نشان کرد : عبارت " شیطان بزرگ " برای اولین بار توسط امام خمینی(ره) در مورد امریکا بیان شد که این عبارت در سخنرانی معروف ایشان بر علیه موضوع کاپیتالاسیون بسیار قابل تامل است.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی با بیان اینکه مذاکرات 5+1 به مذاکرات ایران و آمریکا تبدیل شده است تشریح کرد: کسانی که این اعمال را امروز انجام می دهند روزی در مقابل ملت ایران باید پاسخگو باشند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت: برخی ها انگار البفای سیاست را بلد نیستند و فکر می کنند تمام مشکلات مردم با رابطه با آمریکا برطرف می شود ولی این افراد باید سرگذشت سایر کشورهای منطقه را که به آمریکا اعتماد کردند ببینید که به چه خفت و خواری دچار شده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد