عیوضی :

85 واحد خونی توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر صحنه اهدا شد+تصویر

سرویس: شهرستانکد خبر: 285091|13:02 - 1394/03/25
نسخه چاپی
85 واحد خونی توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر صحنه اهدا شد+تصویر
پایگاه خبری امروله : رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان صحنه از اهداء 85واحد خونی توسط داوطلبان این جمعیت به بیماران نیازمند خبر داد.

" اکبر عیوضی " در گفتگو باامرولهعنوان کرد : با توجه به نیاز بیماران به فراورده های خونی،  جمعیت هلال احمرشهرستان صحنه  درآستانه شروع ماه مبارک رمضان با دعوت از سازمان انتقال خون کرمانشاه مردم و داوطلبان جمعيت هلال احمر شهرستان صحنه با اهدای 185 واحد خونی به استقبال این ماه مبارک رفتند.

 

وی ادامه داد : اهداء خون به نوعی اهداء زندگی به همنوع  می باشد و برای کسانی که از نعمت سلامتی برخوردار هستند شکرانه به جای آوردن این نعمت ، اهدا خون ارزشمند می باشد.

 

عیوضی خاطر نشان کرد: برای تمامی کسانی که از نعمت سلامتی برخوردار هستند این اطمینان وجود دارد که اهدای خون علاوه بر اجر معنوی  و  کمک به همنوع تضمین کننده سلامت و شادابی نیز می باشد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر صحنه در پایان با اشاره به خبر روابط عمومی سازمان انتقال خون در خصوص اهدای خون در ماه مبارک رمضان گفت: داوطلبان عزیزمیتوانند در ماه رمضان از ساعت 19:45 لغایت ساعت 23:45 جهت اهدا خون به سازمان انتقال خون کرمانشاه مراجعه نمایند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد