گزارش

جاده های آسفالتی که خاکی شدند/ حکایت چشم انتظاری پل شهدا برای تخصیص بودجه

سرویس: شهرستانکد خبر: 285125|00:57 - 1394/03/26
نسخه چاپی
جاده های آسفالتی که خاکی شدند/ حکایت چشم انتظاری پل شهدا برای تخصیص بودجه
پایگاه خبری امروله : وضعیت نامطلوب آسفالت جاده پل شهدا شهرستان صحنه به عنوان یک مطالبه مردمی همت مسئولین استانی را طلب می کند.

به گزارش خبرنگارامروله: وضعیت نامطلوب آسفالت جاده منتهی پل شهدا شهرستان صحنه به عنوان یک مطالبه  مردمی همت مسئولین استانی را طلب می کند.

 

استاندارد سازی و بهینه کردن محور های تردد علاوه بر اینکه تا حد مطلوبی از بروز حوادث و تصادفات جاده ای می کاهد موجبات رضایت رانندگان و مسافران را ایجاد می کند.

 

هر چند اشتباهات و خطاهای رانندگی منشاء بخش اعظمی از تصادفات جاده ای است، اما باید توجه داشت که جاده های غیر استاندارد سهم بزرگی در حوادث جاده ای به خود اختصاص می دهند.

 

محور پل شهدا به عنوان یک جاده ای که محل عبور روستاهای منطقه چمچمال و حتی مسافران استان لرستان می باشد از نظر ساماندهی و روکش آسفالت مناسب رنج می برد بگونه ای که ساماندهی و آسفالت ان به یک مطالبه مردمی تبدیل شده است.

 

محور پل شهدا فقط اسم جاده آسفالت را یدک می کشد

 

یکی از رانندگان روستای گاوکل از توابع بخش مرکزی صحنه در گفتگو با خبرنگارامرولهعنوان کرد : محور پل شهدا یکی از جاده های روستایی پرتردد شهرستان صحنه است که به دلیل غیر استاندارد بودن هر چند وقت یکبار شاهد بروز تصادفات جاده ای می باشیم.

 

وی با بیان اینکه جاده دسترسی پل شهدا به  روستای محمود آباد فقط اسم جاده آسفالت را یدک می کشد تاکید کرد : وضعیت جاده پل شهدا آنقدر نامطلوب است که گاهی مجبور میشویم از شانه خاکی حرکت کنیم.

 

 

 

محمد احمدی تصریح کرد : وسایل نقلیه ما به علت نامناسب بودن و داشتن دست انداز های بی شمار این مسیر خسارت زیادی متحمل می شوند بگونه ای که عمر مفید قطعات خوردوهای ما نسبت به سایر خودرو ها نصف می کند.

 

 

بخشداری صحنه آماده همکاری با اداره راه شهر سازی استان جهت آسفالت پل شهدا می باشد

 

" حسن امامی " در گفتگو باامرولهعنوان کرد : روکش آسفالت و ساماندهی پل شهدای شهرستان صحنه یکی از مطالبات مهم مردمی می باشد که بخشداری مرکزی صحنه تمام توان خود را برای عملیاتی کردن این پروژه به کار بسته است.

 

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه تعداد 42 روستای شهرستان صحنه به علاوه حوزه هرسین و نورآباد از این مسیر استفاده می کنند اداره کل راه و شهرسازی استان باید توجه ویژه ای به حل این مشکل داشته باشند و با نگاهی ویژه به این موضوع ما را یاری نماید.

 

 

 

 

بخشدار مرکزی صحنه در پایان گفت : ما تا کنون جلسات بسیاری را با مسئولین مربوط استانی برگزار کرده ایم ، و بارها آمادگی خود را برای همکاری لازم اعلام نموده ایم ولی متاسفانه هنوز اقدام موثری در این مورد دریافت نکرده ایم.

 

محدودیتی برای آسفالت پل شهدا نداریم

 

" عبدالله بهادری " مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان کرمانشاه در گفتگو باامرولهعنوان کرد: به منظور ساماندهی و انجام روکش آسفالت پل شهداء متاسفانه هیچ گونه اعتبار خاصی تا کنون صورت نگرفته است.

 

وی ادامه داد : مشکل ساماندهی و ترمیم آسفالت پل شهدای شهرستان صحنه یکی از پروژه هایی است که در زمان مدیرکل قبلی راه و شهرسازی استان مطرح گردید که مدیریت قبلی در نظر داشت از محل اعتبارت سایر طرح های استان آن را عملیاتی کند که این امر انجام نگرفت.

 

 

 

 

 

بهادری خاطر نشان کرد :  استفاده از بودجه سایر طرح های استانی برای پروژه پل شهدای با مخالفت دستگاه های نظارتی همراه گردید که به منظور عملیات روکش آسفالت و ساماندهی آن تا کنون صورت نگرفته است.

 

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پایان گفت :  اداره راه و شهرسازی استان در صورت تامین اعتبار توسط فرماندار شهرستان صحنه آماده انجام این پروژه می باشد و محدودیت خاصی در این موضوع ندارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد