بکایی:

مشارکت اجتماعی بهترین روش برای مقابله با اعتیاد است

سرویس: شهرستانکد خبر: 285143|17:37 - 1394/03/26
نسخه چاپی
مشارکت اجتماعی بهترین روش برای مقابله با اعتیاد است
پایگاه خبری امروله : دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت:عوامل رواني ، ظرفيت فکري پايين و نداشتن آگاهي براي حل مشکلات زندگي از جمله علل گرایش جوانان امروزی به اعتیاد است.

به گزارش خبرنگار امروله : علی بکیان در همایش اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر که در مجتمع امام حسن جبی (ع) شهرستان صحنه برگزار شده بود عنوان کرد :  مشکل اعتیاد یکی از معضلات مهم جامعه امروزی اکثر کشورهای دنیا است.

 

وی با تاکید به نقش مشارکت اجتماع و خانواده در مبارزه با این معضل ادامه داد: تجربه نشان داده است که هر جا سطح مشارکت اجتماعی بالاتر بوده مبارزه با اعتیاد به مراتب بهتر عمل کرده است.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: باتوجه به اینکه جبهه جنگ نرم تمام نیروی خود را بر تخریب آینده جوانان کشور و تزلزل بنیان خانواده ها قرارداده است  و از آنچاکه بیشترین مرز مشترک را کشورما با مراکز تولید مواد مخدردارد در سال گذشته نهاد های انتظامی و امینی تلاش گسترده ای برای مقابله با مافیای مواد مخدرکردند.

 

بکیان خاطر نشان کرد : ظرفيت فکري پايين ، نداشتن آگاهي براي حل مشکلات زندگي ، فقر ، عدم اعتقادات مذهبي،عوامل رواني ظرفيت فکري پايين و نداشتن آگاهي براي حل مشکلات زندگي از جمله موارد رو آوردن افراد به مواد مخدر است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد