سردار مومنی:

پلیس با روزه خواری در ملأعام برخورد قانونی می کند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 285166|11:02 - 1394/03/27
نسخه چاپی
پلیس با روزه خواری در ملأعام برخورد قانونی می کند
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس درباره روزه خواری در ملأعام به وظیفه قانونی خود عمل می کند و برابر قانون با متخلفان برخورد می کند.

به گزارشامروله، سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور روز سه شنبه در حاشیه سفر به شهرستان شهریار برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به تمهیدات پلیس در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: نیروی انتظامی برای ماه مبارک رمضان تمهیدات ویژه ای را اندیشیده است.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان با استفاده از توان خود برای افزایش امنیت و آسایش مردم تلاش خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر و روز قدس حضور پلیس تشدید خواهد شد و مأموران نیروی انتظامی به مردم و شهروندان خدمت رسانی خواهند کرد.

سردار مومنی با اشاره به حضور نیروهای پلیس در اطراف مساجد هنگام اذان اضافه کرد: نیروهای پلیس در ایام ماه مبارک رمضان و در هنگام اذان در اطراف مساجد حضور خواهند داشت.

این مسئول در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره موضع پلیس در برابر روزه خواری در ملأعام گفت: پلیس در این زمینه به وظیفه قانونی خود عمل می کند و برابر قانون با متخلفان برخورد می کند.

 گفتنی است روز سه شنبه آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی ویژه غرب استان تهران با حضور سردار اسکند مومنی جانشین نیروی انتظامی کشور، سید حسین هاشمی استاندار تهران، سردار ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و مسئولان و مدیران شهرستان های غرب استان تهراندر مجتمع فرهنگی ورزشی شباهنگ شهرستان شهریاربرگزار  شد.

سردار خانچرلی در این مراسم جایگزین سردار اصلانی فرمانده سابق نیروی انتظامی غرب استان تهران شد که با حکم سردار اشتری به فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی منصوب شده است.

در سوابق سردار محسن خانچرلی ریاست پلیس پیشگیری پایتخت و ۳۰سال خدمت در نیروهای مسلح دیده می شود و در زمان ریاست وی بر پلیس پیشگیری پایتخت ، طرح مکنا و پلیس افتخاری به اجرا درآمده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد