حجت الاسلام زارعی:

مردم از مسئولین توقع اقتدار دارند / مسئولین نباید در برابر رجز خوانی دشمن کوتاه بیایند

سرویس: شهرستانکد خبر: 285232|15:12 - 1394/03/29
نسخه چاپی
مردم از مسئولین توقع اقتدار دارند / مسئولین نباید در برابر رجز خوانی دشمن کوتاه بیایند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : ملت ایران کسانی هستند که در مراسم تشیع پیکر175 غواص شهید حضور پیدا کردند تا به مسئولین بگویند ما از شما انتظار داریم تا سرحد مرگ هم شده از منافع کشور دفاع کنید.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های اولین نماز جمعه در ماه مبارک رمضان عنوان کرد : هنگامی که دشمن رجز می خواند و ما را تهدید می کند چرا ما او را تهدید نکنیم ؟! ما باید طوری رفتار کنیم که به دشمن نشان دهیم در سخت ترین شرایط هم می توانیم مملکت خود را اداره کنیم.

 

وی  در ادامه با بیان اینکه مردم از مسئولین توقع اقتدار دارند تصریح کرد : نباید این اجازه را به دشمنان بدهیم که آنان فکر کنند ما به هر قیمتی حاضر به انجام توافق هستیم.

 

حجت الاسلام زارعی خاطر نشان کرد : چرا باید همه مشکلات و حتی آب خوردن مردم رابه مسائل هسته ای و مذاکرات گره بزنیم؟! آیا این موضع ضعف کمکی  به وضعیت داخلی و خارجی ما خواهد کرد؟ مردم ایران همین کسانی هستند که در مراسم تشیع پیکرهای 175 غواص شهید از تمام نقاط ایران حضور پیدا کردند تا بگویند ما از  مسئولین نظام انتظار داریم تا سرحد مرگ هم شده از منافع کشور دفاع کنند.

 

خطیب نماز جمعه صحنه تاکید کرد : مسئولین باید از موضع مردم دفاع کنند و در پشت میز مذاکره همین حرف های مردم را به عنوان پشتوانه میلیونی بیان کنند و خدای ناخواسته این پشتوانه عظیم را نادیده نگیرند چون عقل حکم می کند در مقابله رجز خوانی دشمن کوتاه نیایم.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت : تیم مذاکره کننده باید خواهان این باشد که اگر مذاکره به نتیجه رسید یکباره تمام تحریم ها برداشته شود و دستاوردهای هسته ای کشور از بین نرود.