کرمانشاهیان صاحب کیف پول الکترونیکی می‌شوند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 285242|10:43 - 1394/03/30
نسخه چاپی
کرمانشاهیان صاحب کیف پول الکترونیکی می‌شوند
مدیرکل دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری کرمانشاه از اجرای طرح کیف پول الکترونیکی در راستای اجرای پایلوت طرح استان مجازی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارشامروله، خداداد مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به انتخاب استان کرمانشاه به عنوان پایلوت اجرای طرح استان مجازی، اظهار کرد: اجرای این طرح از اواخر سال گذشته در استان شروع شده و با پیشبرد پروژه سعی داریم تا کم کم آثار این طرح در زندگی روزمره مردم استان خود را نشان دهد.

وی افزود: یکی از طرح‌های استان مجازی، طرح بلیت الکترونیکی است که با اجرای آن مردم  کرایه خود را بصورت الکترونیکی و از طریق بلیت‌های الکترونیکی پرداخت می‌کنند.

به گفته مدیرکل دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری کرمانشاه اجرای این طرح تا دو هفته آینده به پیمانکار سپرده می‌شود.

مرادی همچنین از اجرای طرح کیف پول الکترونیکی یا کیف پول شهروندی بعد از اجرای طرح بلیت الکترونیکی خبر داد و افزود: با این کیف پول پرداخت‌های ریالی شهروندان به صنوف مختلف مانند نانوایی‌ها نیز بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها نیاز به همکاری گسترده مردم و صنوف مختلف دارد، اظهار کرد: خوشبختانه مردم همواره با شناخت آثار مثبت تکنولوژی آن را پذیرفته و از آن استقبال کرده‌اند و امیدواریم در اجرای این طرح نیز که به ارتقاء رفاه زندگی آنها کمک خواهد کرد نهایت همکاری را نیز داشته باشند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح قطعا اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه استفاده از این کارتها از طریق رسانه‌های مختلف انجام خواهد شد.

وی در خصوص زمان اجرای این طرح، عنوان کرد: در حال حاضر در حال اجرای طرح بلیت الکترونیکی هستیم که چنانچه طی دو هفته آینده این طرح به پیمانکار سپرده شود و این طرح در شهر و سپس استان کرمانشاه عملی شود، در گام بعدی به سراغ اجرای طرح کیف پول الکترونیکی خواهیم رفت.