حجت الاسلام احمدی:

سازش با دشمنان در ذهن معدود افراد وجود دارد/راه امام خمینی(ره) راه سازش ناپذیری با قدرت های استکبار است

سرویس: سیاسیکد خبر: 285273|00:25 - 1394/03/31
نسخه چاپی
سازش با دشمنان در ذهن معدود افراد وجود دارد/راه امام خمینی(ره) راه سازش ناپذیری با قدرت های استکبار است
پایگاه خبری امروله : عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: راه امام خمینی(ره) راه سازش ناپذیری با قدرت های استکبار است که این راه بار دیگر به واسطه تشییع شهدای غواص، توسط ملت ایران به نمایش گذاشته شد.

" حجت الاسلام والمسلمین وحید احمدی " در گفتگو باامرولهعنوان کرد : اکثر افراد جامعه ما غالبا نگاهشان استمرار راه شهداء و مقاومت می باشد ولی در دوره های اخیر ذهنیت هایی در سطح جامعه بوجود آمده است که ما باید با دنیا و حتی دشمنانی که عمری در مقابل ما توطئه داشته اند سازش کنیم.

 

وی ادامه داد : از تولد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمریکایی ها برای ضربه زدن به نظام و انقلاب از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده اند و اگر هم کاری انجام نداده اند یعنی نتوانسته اند نه اینکه نخواسته باشند.

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه سازش با دشمنان در ذهن معدود افراد  وجود دارد تصریح کرد : تاریخچه مذاکرات نشان داده است که اگر جمهوری اسلامی ایران یک قدم کوتاه بیاید آمریکایی ها 10 قدم به سمت جلو حرکت می کنند.

 

نماینده مردم شهرستان هایصحنه،کنگاوروهرسینخاطر نشان کرد : بعد از مذاکرات ژنو که با طرف غربی صورت گرفت آنها قول دادند که هیچ گونه تحریم جدیدی علیه ایران صورت نمی گیرد و بعد از آن لوزان هم همین توافق صورت گرفت ولی ما می بینم که طرف مقابل عهد شکنی کرد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در فضایی که مقاومت به سمت کمرنگی پیش می رفت شهدای غواص ما خود را نشان دادند همان شهدایی که به واسطه منابع آمریکایی لو رفتند و اطلاعات آنان را به صدام دادند که در پی آن با مظلومیت تمام به شهادت رسیدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین وحید احمدیبا بیان اینکه حضور مردم ایران در مراسم تشییع شهدای غواص همانند حضور مردم در مراسم ارتحال امام راحل بود تصریح کرد : این حضور پرشور از دید رسانه های خارجی پنهان نماند به طوریکه آنها رسما اعلام کردند که جوان های دهه سوم و چهارم انقلاب با حضور خود درمراسم تشییع شهدای عملیات کربلای 4انزجار خود را از آمریکا به عرصه نمایش گذاشتند.

 

نماینده مردمشهرستان صحنهبا اشاره به اینکه حضور پرشور احاد مختلف مردم در مراسم شهدای غواص یک دستاورد مهم در عرصه خارجی برای ملت ایران بود در پایان گفت : راه امام خمینی(ره) راه سازش ناپذیری با استکبار و قدرت های استکبار است بار دیگر به واسطه حضور شهدا توسط ملت ایران به نمایش گذاشته شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد