در کانون خلاقیت شهرستان صحنه انجام می‌شود

ارائه مشاوره علمی رایگان به صاحبان ایده برای تجاری‌سازی

سرویس: شهرستانکد خبر: 285312|11:15 - 1394/03/31
نسخه چاپی
ارائه مشاوره علمی رایگان به صاحبان ایده برای تجاری‌سازی
پایگاه خبری امروله : مدیر کانون شکوفایی و خلاقیت شهرستان صحنه از ارائه مشاوره علمی رایگان به صاحبان ایده برای تجاری‌سازی در این کانون خبر داد.

به گزارشامروله،" سحر اکرادی "  با اشاره به استقبال دانش‌آموزان و دانشجویان از کانون شکوفایی و خلاقیت شهرستان صحنه بیان داشت: با وجود اینکه تنها چند ماه از تأسیس این کانون در صحنه می‌گذرد اما پاسخگوی مردم زیادی خصوصاً دانش‌آموزان و دانشجویان بوده است.

 

به گفته مدیر کانون شکوفایی و خلاقیت شهرستان صحنه، تمامی افراد دارای ایده‌ نو که قابلیت تجاری‌سازی داشته باشند می‌توانند از تسهیلات این کانون بهره‌مند شوند.

 

اکرادی تصریح کرد: محققان، نوآوران، کارآفرینان و شرکت‌های کوچک و متوسط متقاضیان استفاده از تسهیلات این مرکز هستند.

 

وی با اشاره به ارائه مشاوره علمی رایگان به متقاضیان در این مرکز، یادآور شد: پس از دریافت مشاوره‌های لازم به صاحبان طرح، طر‌ح‌ها و ایده‌های آ‌ن‌ها در جلسه‌ شورای فناوری بررسی می‌شود و پس از بازدید از فعالیت وی، در صورت تأیید از تسهیلات و حمایت‌های لازم بهره‌مند می‌شود.

 

مدیر کانون شکوفایی و خلاقیت شهرستان صحنه تشویق دانش‌آموزان به استفاده از خدمات کانون‌های شکوفایی و خلاقیت را ضروری دانست و گفت: تاکنون از مدارس زیادی بازدید کرده و با دانش‌آموزان خلاق و مبتکر در خصوص طرح‌هایشان بحث‌هایی داشته‌ایم.

 

اکرادی گفت: تمامی افراد واجد شرایطی که مایل به استفاده از خدمات کانون شکوفایی و خلاقیت هستند می‌توانند همه روزه با مراجعه به این مرکز طرح‌های خود را ارائه دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : فارس

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد