دبیر کل اتاق بازرگانی ایران و عمان خبر داد

صادرات مرغ ایرانی به عمان با برند "حلال"

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 285601|10:58 - 1394/04/10
نسخه چاپی
  صادرات مرغ ایرانی به عمان با برند "حلال"
دبیر کل اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان از صادرات مرغ ایرانی با برند "حلال" به بازار عمان خبر داد.

به گزارشامروله، احمد شیرزادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره آخرین وضعیت روابط تجاری ایران و عمان گفت: ماه رمضان امسال صادرات مرغ ایرانی به عمان عملیاتی شد و برای اولین بار است که مرغ ایرانی به بازار عمان صادر می‌شود.

 

وی ادامه داد: پیش از این برزیل یکی از صادرکنندگان بزرگ مرغ به عمان بود اما اکنون به دلیل اینکه مرغ صادراتی ایران به عمان برند "حلال" دارد و عمانی‌ها نیز روی این موضوع حساس هستند، در صورت تداوم این اقدام مرغ ایرانی می‌تواند جای خود را در بازار عمان باز کند.

 

به گفته شیرزادیان پیش از صادرات مرغ، تخم‌مرغ ایران به عمان صادر شده است.

 

دبیر کل اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان با اشاره به دیگر تبادلات تجاری دو کشور گفت: در حال حاضر برای فرش ایرانی در بازار عمان بازاریابی‌های مناسبی انجام شده و امیدواریم که فرش ایران هم جای خود را در بازار این کشور باز کند.

 

وی افزود: در بخش کشاورزی عمانی‌ها قصد سرمایه‌گذاری مستقیم برای تولید خوراک دام را دارند که با این سرمایه‌گذاری بزرگ به اشتغالزایی هم کمک می‌شود. در حال حاضر اقدامات اولیه برای این سرمایه‌گذاری انجام شده و قرار است دامداری‌های بزرگی احداث شوند.

 

به گفته شیرزادیان اقدامات اولیه در این خصوص انجام شده و بعد از ماه رمضان قرار است عمانی‌ها بازدیدی از زمین‌های کشاورزی ایران داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد