با واگذاری کامل سهام به ایران خودرو

کارخانه خودروسازی صحنه تعیین تکلیف شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 285629|12:20 - 1394/04/10
نسخه چاپی
کارخانه خودروسازی صحنه تعیین تکلیف شد
پایگاه خبری امروله : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: کارخانه خودروسازی شهرستان صحنه با واگذاری کامل سهام این کارخانه به شرکت ایران خودرو تعیین تکلیف شد.

به گزارشامروله،" رضا رحیمی "  از تعیین تکلیف کارخانه خودروسازی شهرستان صحنه و از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه خبر داد.

 

وی بیان داشت: در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه این مصوبه با جدیت پیگیری شد و تمام سهام این کارخانه به ایران‌ خودرو واگذار شد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه این طرح سرعت خوبی یافته است، اضافه کرد: مناقصه آن نیز باید هرچه سریع‌تر انجام شود.

 

رحیمی از احتمال تغییر خط تولید این کارخانه خودروسازی از سمند به پرشیا خبر داد و خاطرنشان کرد: خط تولید مونتاژی این کارخانه قبلا به دلیل مباحث صادراتی سمند بود که احتمالا به پرشیا انتقال یابد.

 

وی بیوایمپلنت، بیواتانول و قیر گوگردی را از دیگر مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه عنوان کرد و افزود: اجرای تعدادی از این پروژه‌ها به سازمان ایدرو بازمی‌گردد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: سازمان ایدرو برای انجام طرح بیواتانول قول مساعد داده که این طرح را شروع کند.

 

رحیمی با تصریح اینکه از ابتدا پروژه‌های خوبی برای تصویب در زمان سفر رهبر معظم انقلاب تعریف نشده بود، گفت: می‌توان برخی پروژه‌ها را جایگزین کرد که در تلاش هستیم تا این کار انجام شود.

 

وی اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه را دارای تأثیر بسزایی در توسعه صنعتی استان و ایجاد اشتغال پایدار دانست و گفت: کل اشتغال صنعتی استان کرمانشاه از ابتدای ورود من به این سازمان 18 هزار نفر بود یعنی چیزی برابر با اشتغال کارخانه ذوب‌آهن اصفهان است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه یکی از منابع مالی که می‌توانند در توسعه صنعتی استان نقش مهمی داشته باشد را کمک فنی اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومانی سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه برشمرد.

 

رحیمی تصریح کرد: هنوز یک ریال از این اعتبارات جذب نشده است، در حالی‌که با جذب این اعتبارات می‌توان بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد