سرهنگ عظیمی:

سومین مانور تذکر لسانی در صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 285687|10:04 - 1394/04/13
نسخه چاپی
سومین مانور تذکر لسانی در صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه از برگزاری سومین مانور " تذکر لسانی وظیفه همگانی " در تفرجگاه سراب دربند خبر داد.

"سرهنگ عزت اله عظیمی" در گفتگو باامرولهعنوان کرد : به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حضور  جمع کثیری از آمران به معروف و ناهیان منکر در قالب گروه های تذکر لسانی برادر و خواهر، سومین مانور تذکر لسانی در تفرجگاه سراب دربند شهرستان صحنه برگزار شد.

 

وی در ادامه به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و تصریح کرد : این موضوع باید در میان افراد جامعه به فرهنگ عمومی تبدیل شود، کار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نه اقدام عملی بلکه احیای این فریضه و جریان سازی در جامعه است تا هر کس خود را مسوول بشناسد و بی تفاوت نباشد.

 

سرهنگ عظیمی به فضای معنوی و ملکوتی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و تاکید کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای  نهادینه کردن این فریضه دینی در جامعه است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در پایان امر به معروف و نهی از منکر را لازمه‌ بقا و پیروزی جوامع اسلامی دانست و گفت : امر به معروف و نهی از منکر مقوله‌ای که به سادگی بتوان از کنار گذشت و همه مکلف به ادای این فریضه‌ الهی هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد