سرمربی تیم بسکتبال کرمانشاه:

حضوردوباره کرمانشاه درلیگ بسکتبال نیازمند۳میلیارد ریال اعتبار است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 285690|10:09 - 1394/04/13
نسخه چاپی
حضوردوباره کرمانشاه درلیگ بسکتبال نیازمند۳میلیارد ریال اعتبار است
سرمربی تیم بسکتبال کرمانشاه گفت: تیم بسکتبال کرمانشاه برای حضوردوباره در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور به ۳ میلیارد ریال اعتبار نیازدارد که تاکنون اسپانسری برای تقبل این هزینه مشخص نشده است.

به گزارشامروله،  شاهپور مردانی اظهار داشت: باوجود اتفاقات تاسف‌ باری که سال گذشته دامن‌ گیر تیم مانیزان کرمانشاه شد تمرینات بلند قامتان کرمانشاهی برای شرکت در لیگ دسته یک باامید  صعود به سوپرلیگ با قدرت در  سالن تختی در حال جریان است اما هنوز برنامه‌ ریزی هدفمندی برای مسابقات انجام نشده است.

 

سرمربی تیم بسکتبال کرمانشاه حداقل هزینه شرکت در مسابقات لیگ دسته یک را ۳ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: زمان در حال سپری شدن است و کمتر از سه ماه به شروع مسابقات لیگ مانده و امیدوارم اسپانسر و حامی نماینده استان به زودی مشخص شود.

 

مردانی تغییرکادر فدراسیون بسکتبال را نقطه امیدی برای ترقی تیم کرمانشاه در عرصه لیگ دانست و گفت: با تغییرات انجام شده در بدنه فدراسیون مقرر شد مسابقات لیگ به صورت آزاد و بدون لحاظ نمودن شرط سنی برای بازیکنان انجام شود.

 

وی دامن زدن عده‌ای مغرض به مسائل حاشیه‌ای و عدم حمایت از تیم مانیزان را عامل ناکامی این تیم در سال گذشته برشمرد و تصریح کرد: سال گذشته عده‌ای بازیکنان را به عدم همراهی تیم تحریک کردند و امسال خوشبختانه بازیکنان با پی بردن به اشتباه خود به صورت منظم در تمرینات حاضر شدند.

 

مردانی شرایط تمرینی بازیکنان را مطلوب و منظم عنوان و اظهار کرد: تمرکز ما بر رفع نقطه ضعف‌ های بچه‌هاست و در صورت اعلام آمادگی اسپانسر برای حمایت از تیم زمان بسیار مناسبی جهت آماده سازی تیم دارم.

 

سرمربی تیم بسکتبال کرمانشاه افزود: تاکنون ریالی بابت سرمربیگری تیم مانیزان و هدایت تیم دریافت نکردم و تنها به خاطر عشق و علاقه به بسکتبال پای کار ماندم.

 

وی حمایت هواداران را عامل اصلی ایجاد انگیزه در بازیکنان دانست و گفت: الان که وضعیت تیم برای شرکت در لیگ مشخص نیست آتش کینه مغرضان خوابیده اما به محض سروسامان گرفتن تیم و اعلام آمادگی رسمی برای حضور در لیگ صدها مدعی پیدا می‌شود.

 

مردانی بیان کرد: ۹ بازیکن توانمند و تکنیکی تیم بسکتبال استان از دانشگاه آزاد هستند که امسال نیز این تیم با بازی آرش روستایی، اشکان روستایی، پوریا همتی، سجاد قاسمی، حسین الفتی، مهران سلیمی، جواد صحرائیان، جلال خالوندی و رضا داودنوری به میدان می‌رود.

 

وی با تقدیر از مدیر عامل باشگاه مانیزان، مهندس صفری خواستار حمایت شرکت مانیزان برای حضور دوباره تیم استان به عنوان تنها نماینده غرب کشور در لیگ دسته یک شد و گفت: رسول محمدی و مسعود سلیمانی از بازیکنان کرمانشاهی سوپرلیگ هستند که هم اکنون در تمرینات بچه‌ها را همراهی می‌کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد