حسن آبادی:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظرفیت مناسبی برای رشد و بالندگی استعدادها می باشد

سرویس: شهرستانکد خبر: 285711|00:22 - 1394/04/14
نسخه چاپی
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظرفیت مناسبی برای رشد و بالندگی استعدادها می باشد
پایگاه خبری امروله :مسوول کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان صحنه گفت: این کانون دارای ظرفیت مناسبی برای رشد و بالندگی استعدادها بوده و با پشتوانه خوب و حضور مربیان کارشناس می تواند به نحو مطلوب به وظایف خود عمل کند.

به گزارشامروله، " زهرا حسن آبادی " با اشاره به نقش کانون پرورش فکری در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و هدایت آنان در مسیر توانایی هایشان تصریح کرد: اهتمام به توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، افزایش کارگاه های آموزشی، جذب و پایدارسازی اعضا به خصوص کودکان و نوجوانان از مهمترین اهداف کانون پرورش فکری است.

 

وی با بیان اینکه رسالت اصلی این نهاد غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با توجه به استعدادهای آنان است، خاطرنشان کرد: کانون تنها نهادی است که به منظور پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در طول سال برنامه های مختلفی را برگزار می کند و در فصل تابستان بر تنوع بیشتر این فعالیت ها می افزاید.

مسوول کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان صحنه با بیان این که تنظیم زمان و فراهم کردن زمینه های اوقات فراغت برای کودکان و نوجوانان به عهده بزرگسالان است اظهار داشت: خانواده ها متناسب با شرایط سنی، نیازها و توانمندی فرندان خود، در جهت هدایت و راهنمایی کودکان در این خصوص اقدام کنند.

 

وی با بیان این که شکوفایی استعداهای اعضای کانون براساس ارزش ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی در اوقات فراغت از وظایف اصلی کانون است، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظرفیت مناسبی برای رشد و بالندگی استعدادها بوده و با پشتوانه خوب و حضور مربیان کارشناس می تواند به نحو مطلوب به وظایف خود عمل کند.

 

حسن آبادی از برگزاری برنامه های متنوع در دو مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صحنه خبر داد و اضافه کرد: کلاس های فرهنگی مانند قصه گویی، نمایش خلاق، تحقیق، کاردستی و کلاس های ادبی شامل برگزاری کارگاه شعر و داستان، آموزش شعر و داستان و طرح ادبی و کلاس های هنری شامل نقاشی، سفالگری و خوشنویسی است که از همه علاقه مندان ثبت نام می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد