حجت الاسلام احمدی:

چند صدایی در مورد مذاکرات سوء استفاده دشمنان را در پی دارد

سرویس: سیاسیکد خبر: 285759|15:44 - 1394/04/15
نسخه چاپی
چند صدایی در مورد مذاکرات سوء استفاده دشمنان را در پی دارد
پایگاه خبری امروله : نماینده مردم شهرستان صحنه در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود چند صدایی در خصوص مذاکرات هسته ای در کشور سوءاستفاده دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را در پی دارد.

به گزارشامروله، " حجت الاسلام وحید احمدی " با اشاره به اظهارات نسنجیده برخی از مسوولان در رابطه با موضوع هسته ای و لزوم وحدت و همدلی و همزبانی در کشور گفت: رعایت خطوط قرمز و حرکت در چارچوب منافع ملی مسایلی است که همه در مورد آن وحدت نظر دارند و نباید برخی با انتقادات خود بازار چندصدایی را داغ کنند.

 

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام مسوولان از تیم مذاکره کننده و توافقی که مبتنی بر منافع ملی باشد حمایت می کنند تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران همه باید به دنبال دستیبابی به توافق خوب و عزتمندانه باشند.

 

احمدی متذکر شد: رهبر انقلاب بارها از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کرده است لذا نباید با اقدامات تخریبی و اظهارات نادرست علیه تیم مذاکره کننده باعث تضعیف روحیه آنها در این روزهای حساس شد.

 

وی موضوع هسته ای را مربوط به یک گروه خاص ندانست و خاطرنشان ساخت: با توجه رهنمون های گهربار مقام معظم رهبری در خصوص مسئله هسته ای باید بین تمام گروه ها و حزب ها وحدت نظر، همراهی و انسجام وجود داشته باشد.

 

مسوول کمیته سیاست خارجی مجلس با اشاره به اشتباه بودن برخی انتقادات نسبت به تیم مذاکرات هسته ای گفت: با اینگونه انتقادات تخریبی نمی توان در کشور وحدت نظر ایجاد کرد.

 

نماینده مردم شهرستان صحنه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در صورتی که نقد سازنده ای نیز نسبت به مذاکرات و در جهت اصلاح و تقویت تیم مذاکره کننده وجود دارد باید در محافل خصوصی مطرح و از بیان آن در محافل عمومی به جد پرهیز شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد