با حضور آحاد مردم/

آیین احیای اولین شب قدر در مساجد شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 285760|04:01 - 1394/04/15
نسخه چاپی
آیین احیای اولین شب قدر در مساجد شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : آیین احیای اولین شب قدر همزمان با شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) با حضور اقشار مختلف مردم با شکوه خاصی در آستان امامزادگان، مساجد و حسینیه های شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارشامروله، آیین احیای اولین شب قدر همزمان با شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) با حضور اقشار مختلف مردم با شکوه خاصی در آستان امامزادگان، مساجد و حسینیه های شهرستان صحنه برگزار شد.

 

مردم موحد و مومن صحنه ای از شامگاه یکشنبه در حالی که در یک دست قرآن کریم و در دست دیگر مفاتیح الجنان داشتند در اماکن مذهبی حاضر شده و تا پاسی از شب ندای الغوث الغوث و الهی العفو سردادند.

 

مساجد و اماکن مذهبی شاخص و آشنای شهرستان صحنه از قبیل مسجد امیر المومنین(ع) پذیرای مردم مومن و ولایتمداری بود که با کمال خضوع و خشوع در مقابل معبود خود به عبادت و بندگی پرداختند.

 

 

همچنین بسیاری از مردم مومن و روزه دار صحنه از نقاط مختلف این شهرستان با حضور در بقاع متبرکه شاخص شهرستان صحنه از قبیل آستان مبارک امامزادگان خلیل الله  ومحمود شیرخان دینور آیین احیای اولین شب قدر ماه رمضان جاری را برگزار کردند.

 

 

 

بر اساس روایت ها و احادیث ائمه اطهار(ع) شب نوزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) اولین شب قدر است و اقامه نماز قضا، قرائت دعای مجیر و جوشن کبیر مهمترین اعمال این شب است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد