حجت الاسلام والمسلمین مستشاری :

امیرالمومنین(ع) محور توجه تمام مسلمانان است / امنیت ملی به شعار نیست

سرویس: شهرستانکد خبر: 285794|15:21 - 1394/04/17
نسخه چاپی
امیرالمومنین(ع) محور توجه تمام مسلمانان است / امنیت ملی به شعار نیست
پایگاه خبری امروله : مشاور عالی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: امام على (ع) در درون خانه کعبه به دنیا آمد و خداوند متعال این فضیلت را به آن حضرت اختصاص داده، به نحوی که نه پیش از او و نه پس از او، کسى در داخل کعبه به دنیا نیامده است.

به گزارشامروله، مشاور عالی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در مراسم شهادت امام علی(ع) عنوان کرد :  شبکه های ماهواره ای با پشتیبانی دولت های استکباری و دلارهای آنان به دنبال تفرقه افکنی بین شیعه و سنی هستند که ادامه این جریان به صلاح اسلام نیست.

 

وی ادامه داد:  سرویس های اطلاعاتی اسرائیل و سایر کشورهای دوستدار آن از اسلام یک چهره خشن ساخته اند و می خواهند چهره اسلام را در جهان برخلاف واقعیت نشان دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا مستشاری با بیان اینکه امنیت ملی به شعار نیست تصریح کرد :  امنیت و آرامشی که هم اکنون بر کشور حاکم است مرهون خون 250 هزار شهید می باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین مستشاری با اشاره به اینکه کعبه فقط یک مولود دارد تاکید کرد : امام على (ع) در درون خانه کعبه به دنیا آمد و خداوند متعال این فضیلت را به آن حضرت اختصاص داده، به نحوی که نه پیش از او و نه پس از او، کسى در داخل کعبه به دنیا نیامده است.

 

مدیر تبلیغ نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در پایان خاطر نشان کرد : شباهت هایی بین امام علی(ع) و کعبه وجود دارد که مهمترین آنان این است که کعبه محور توجه عالم اسلام می باشد و امیرالمومنین(ع) محور توجه تمام مسلمانان است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد