امامی:

75 پروژه گوناگون در سطح روستاهای بخش مرکزی صحنه انجام گرفته است

سرویس: شهرستانکد خبر: 285817|12:24 - 1394/04/18
نسخه چاپی
75 پروژه گوناگون در سطح روستاهای بخش مرکزی صحنه انجام گرفته است
پایگاه خبری امروله : بخشدار مرکزی شهرستان صحنه گفت: برنامه عمراني این مجموعه در سال 1394 فعاليت در روستاهايي است كه كمترين خدمات عمراني تاكنون در آنها انجام شده است.

به گزارشامروله، " حسن امامی "  در مراسم تجلیل از دهیاران بخش مرکزی و دینور  با بیان اینکه شهرستان صحنه جزء معدود شهرستان های استان می باشد كه بصورت ويژه در بخش روستا متمركز شده است عنوان کرد : بيش از 68 درصد كل اعتبارات شهرستان در سال 1393 در حوزه روستا لحاظ گرديده است.

 

وی ادامه داد : در حوزه آب شرب روستايي بيست و پنج ميليارد ريال ، راه معادل هفده ميليارد ريال ، در حوزه بنياد مسكن پانزده ميليارد ريال و در حوزه گاز تنها در سال 1393 مجموعاٌ 15 روستا گازدار شده است.

 

امامی خاطر نشان کرد : برنامه عمراني ما در سال 1394 فعاليت در روستاهايي است كه كمترين خدمات عمراني تاكنون در آنها انجام شده است و براي تحقق اين موضوع جلسات مختلفي با عوامل ذيربط داشته ايم روستاها شناسايي شده اند و انشالله تا پايان سال در اين زمينه اقدامات مفيدي را خواهيم داشت.

 

بخشدار مرکزی شهرستان صحنه در پایان گفت: با تلاش بی وقفه این مجموعه در حوزه بخش مركزي 5700 ريال اعتبار در قالب 75 پروژه در اغلب روستاهاي بخش مركزي از محل اعتبارات دهياريها و مشاركت هاي اهالي با كمترين هزينه و بيشترين حجم كار انجام شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد