حجت الاسلام زارعی:

غرب به دنبال حذف اتحاد و انسجام ملی کشور است

سرویس: شهرستانکد خبر: 285824|15:39 - 1394/04/19
نسخه چاپی
غرب به دنبال حذف اتحاد و انسجام ملی کشور است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : نباید فراموش کنیم که مشکل اصلی غرب نه پرونده هسته ای و نه حقوق بشر است بلکه هدف اصلی آنان این است که اگر بتوانند اتحاد و انسجام ملی را در این مذاکرات بهم بزنند و فضای دو قطبی ایجاد کنند تا در نهایت از داخل کشور از هم پاشیده شود.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان عنوان کرد : شجاعت تیم مذاکره کننده و حمایت مردم باعث پافشاری دنیا بر مذاکره با ایران شد.

 

وی ادامه داد : ضلع سوم مذاکرات ، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است که با درایت و هوشیاری و هشدارهای قاطع و به موقع ، نبض هدایت تیم هسته ای را به دست گرفت.

 

حجت الاسلام زارعی خاطر نشان کرد : مذاکرات هسته ای هر نتیجه ای که داشته باشد باید توجه کنیم که در دنیای سیاست ، اولین بار است که این حجم از مذاکرات پیرامون یک موضوع انجام شده است . در یک طرف قدرت های سطح دنیا و در طرف دیگر تنها کشوری که روی پای خود ایستاده است وجود دارد.

 

خطیب نماز جمعه صحنه با بیان اینکه آمریکایی که خود را کدخدای جهان میداند تا کنون به هیچ کشوری اینقدر نشست نداشته است تصریح کرد : جان کری علی رقم مصدومیت ، دو هفته تمام تمرکزش در وین و مذاکرات هسته ای است.

 

زارعی با اشاره به اینکه نیازمندی امریکا برای رسیدن به نتیجه مطلوب برای همه روشن است تشریح کرد : نباید فراموش کنیم  که مشکل اصلی غرب نه پرونده هسته ای و نه حقوق بشر است بلکه هدف اصلی آنان این است که اگر بتوانند اتحاد و انسجام ملی را در این مذاکرات بهم بزنند و فضای دو قطبی ایجاد کنند تا در نهایت از داخل کشور از هم پاشیده شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد