صحنه/

محفل انس با قرآن کریم در روستای جیحون آباد برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 285849|13:39 - 1394/04/20
نسخه چاپی
محفل انس با قرآن کریم در روستای جیحون آباد برگزار شد
پایگاه خبری امروله : به همت اداره تبلیغات اسلامی صحنه، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) روستای جیحون آباد این شهرستان برگزار شد.

به گزارشامروله، به همت اداره تبلیغات اسلامی صحنه، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) روستای جیحون آباد این شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام احمد زارعی عنوان کرد :  برگزاری این گونه برنامه‌های فرهنگی و معنوی در این شب‌های عزیز به منظور قرب الهی و گرامیداشت این شب‌های پر خیر و برکت است، چرا که قرآن کتاب معرفت الهی و وسیله‌ای برای خودشناسی و انسان شناسی است و خداوند متعال توصیه کرده است تا قرآن را با صوت زیبا و دلنشین تلاوت کنیم.

 

وی در ادامه افزود: امیدواریم برگزاری این گونه جلسات باعث شود تا جامعه و کشورمان به سوی تعالی و معرفت الهی نزدیک‌تر شود.

 

امام جمعه شهرتسان صحنه  با بیان اینکه عمل به قرآن موجب سعادت بشر بوده، تصریح کرد: قرآن عامل وحدت و انسجام در میان مسلمانان است و این کتاب آسمانی کشتی نجات بشر از ناپایداری‌ها و ناملایمات زندگی است و هر کسی خود را به این کشتی نجات برساند سعادت اخروی و دنیوی را نصیب خود کرده است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مستمر بودن این برنامه‌ها باعث دوری قشر آسیب پذیر جامعه به عوامل فساد می‌شود، لذا تدوین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی جامع و کلی در این خصوص حایز اهمیت است.

 

در پایان مراسم، سه نفر از قاریان برتر شهرستان صحنه به تلاوت مجلسی آیاتی از کلام وحی پرداختند و در ادامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت، امام جمعه صحنه اقامه شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد