رئیس هیئت کبدی کرمانشاه:

بانوان کبدی‌ کار کرمانشاهی در لیگ برتر به میدان می‌روند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 285927|13:50 - 1394/04/23
نسخه چاپی
بانوان کبدی‌ کار کرمانشاهی در لیگ برتر به میدان می‌روند
رئیس هیئت کبدی استان کرمانشاه از حضور تیم کبدی بانوان کرمانشاه در لیگ برتر خبر داد و گفت: مرحله نخست این رقابت‌ها شهریور ماه امسال در این استان برگزار می‌شود.

به گزارشامروله،  مراد کرمی، اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر کبدی کشور از ۲۴ مرداد ماه امسال در استان ارومیه آغاز و به مدت ۴ روز ادامه می‌یابد و مسابقات قهرمانی کشور نیز بیستم مرداد ماه در ساری برگزار خواهد شد.

 

رئیس هیئت کبدی استان کرمانشاه خواستار حمایت مالی مسئولان جهت کسب آمادگی کبدی‌کاران کرمانشاهی برای حضور در لیگ برتر کشور شد و افزود: سیرکل کبدی، کبدی استاندارد و کبدی بانوان سه عنوان ورزشی مورد هدف در لیگ برتر هستند.

 

کرمی سالن امام سجاد(ع) و مجموعه ورزشی کوثر را مکان برگزاری تمرینات کبدی‌کاران کرمانشاهی نام برد و گفت: فضای تمرینی سیرکل کبدی نیز زمین چمن شماره ۲ در استادویم آزادی است و هم اکنون شرایط مناسب برای حضور علاقه مندان به این رشته در استان کرمانشاه فراهم است.

 

وی از برگزاری نخستین مرحله مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان به میزبانی کرمانشاه خبر داد و گفت: این مسابقات نیز شهریور  ماه انجام می‌شود و بر اساس تجربیات گلستان، آذربایجان شرقی، خراسان، مازندران، البرز و کرمانشاه مدعیان عرصه لیگ هستند.

 

رئیس هیئت کبدی استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: مسابقات لیگ برتر با حضور تیمهای مدعی دنبال می‌شود و تیم استان  نیز در هر رشته متشکل از ۱۰ بازیکن، یک مربی و یک سرپرست خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد