امام جمعه شهرستان صحنه

همه مشکلات کشور بعد از انجام این توافق حل نمی شود / ملت ایران نسبت به امریکا بی اعتماد هستند

سرویس: شهرستانکد خبر: 286132|14:33 - 1394/04/29
نسخه چاپی
همه مشکلات کشور بعد از انجام این توافق حل نمی شود / ملت ایران نسبت به امریکا بی اعتماد هستند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : ملت ایران در خصوص نتیجه مذاکرات باید توجه داشته باشند که ما از امضاء توافق با 5+1 ذوق زده نیستیم چون این مسئله حق طبیعی ما بود که یک عده زورگو حاضر شدند که به حق ما اعتراف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در گفتگو با امروله عنوان کرد : در خصوص نتیجه مذاکرات ملت ایران باید توجه داشته باشند که ما از امضاء توافق با 5+1 ذوق زده نیستیم چون این مسئله حق طبیعی ما بود که یک عده زورگو حاضر شدند که به حق ما اعتراف کنند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه جمع بندی حاصل شده گویای مدیریت معجزه گونه مقام معظم رهبری است تاکید کرد : در این جریان هم مخالفان مذاکره توانستند نظر بدهند و هم طرفداران مذاکره با آمریکا دلایل خود را بیان کردند و هم دیدگاه نظام به شکل کاملا مشخص در بیانات مقام معظم رهبری به گوش جهانیان رسیده شد.

 

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه همه مشکلات ما بعد از انجام این توافق حل نمی شود تصریح کرد : مردم باید سطح توقعشان را با دولت تنظیم کند و چشم امید به رفع تمام مشکلات نداشته باشند چون هر دولت توان خاصی دارد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت : توافق نامه ای که امضاء شد باید از مجاری قانونی خودش گذر کند و هم مجلس و هم شورای امنیت ملی در باره آن نظر بدهند . ملت ایران بخاطر سابقه ذهنی بدی که از آمریکا دارند هیچ اعتمادی به این کشور ندارند بنابراین باید ببینیم که طرف مقابل به عهد خود وفا می کند یا نه چون انچه که فعلا توافق شده است بر روی کاغذ است.