مدیر تعاون روستایی کرمانشاه خبر داد

خرید 85 هزار تن گندم توسط تعاون روستایی کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 286141|11:03 - 1394/04/30
نسخه چاپی
خرید 85 هزار تن گندم توسط تعاون روستایی کرمانشاه
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از خرید 85 هزار تن گندم توسط تعاون روستایی از زمان آغاز برداشت گندم تاکنون در مناطق مختلف این استان خبر داد.

به گزارشامروله،بهروز فلاحیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از خرید 85 هزار تن گندم کشاورزان کرمانشاهی توسط شرکت‌های تعاون روستایی فعال در استان خبر داد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: 25 شرکت تعاونی روستایی در استان کرمانشاه کار خرید گندم کشاورزان کرمانشاهی در مناطق گرمسیری، سرد و معتدل را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه شرکت غله و بازرگانی استان کرمانشاه نیز تاکنون 307 هزار تن گندم را خریداری کرده است، افزود: مجموعاً 390 هزار تن توسط شرکت غله و بازرگانی و تعاون روستایی استان گندم خریداری شده است.

*خرید یک‌هزار تن گندم بذری از کشاورزان کرمانشاهی

این مسئول خاطرنشان کرد: بیشتر گندم‌های خریداری شده معمولی و مقداری نیز دوروم بوده و شرکت تعاون روستایی استان کرمانشاه تاکنون یک‌هزار تن گندم بذری خریداری کرده است.

به گفته فلاحیان، در حال حاضر نمی‌شود تا پایان خرید تضمینی گندم میزان خرید امسال نسبت به سال گذشته را در راستای افزایش و یا کاهش آن مقایسه کرد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه بیان کرد: بهای گندم خریداری‌ شده کشاورزان نیز در اسرع وقت به آنها پرداخت می‌شود.

به گفته وی، این مدیریت سعی دارد با اجرای برنامه‌های متعددی در زمینه خدمت‌رسانی به روستائیان گام‌های موثری را بردارد.

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر 150 شرکت تعاونی روستایی و 12 شرکت تعاونی روستایی زنان در استان فعالیت داشته که در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف خود تلاش دارند.

فلاحیان با اشاره به پرداخت تسهیلات لازم به شرکت‌های تعاون روستایی زنان در استان کرمانشاه، بیان کرد: حمایت مناسبی از سوی این مدیریت به شرکت‌های تعاون روستایی زنان می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه اضافه کرد: تعدادی از شرکت‌های تعاون روستایی در استان غیرفعال بوده که هدف اساسی این مدیریت راه‌اندازی مجدد آنها خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد