یادداشت/

چالش جدید غرب علیه جوانان ایرانی

سرویس: شهرستانکد خبر: 286177|07:25 - 1394/04/30
نسخه چاپی
چالش جدید غرب علیه جوانان ایرانی
پایگاه خبری امروله : پیشرفت ها و جهش های علمی جوانان ایرانی در حوزه های مختلف علمی و تحقیقاتی علاوه بر اینکه قدرت و توان این افراد را در عرصه جهانی به عرصه نمایش گذاشت سبب گردید تا دشمنان نظام با ترفند های گوناگون اقدام به مقابله با این جهش حضور جوانان ایرانی بپردازد.

به گزارشامروله، یادداشت // پیشرفت ها و جهش های علمی جوانان ایرانی در حوزه های مختلف علمی و تحقیقاتی علاوه بر اینکه قدرت و توان این افراد را در عرصه جهانی به عرصه نمایش گذاشت سبب گردید تا دشمنان نظام با ترفند های گوناگون اقدام به مقابله با این جهش حضور جوانان ایرانی بپردازد.

 

افسردگی ، نارضایتی ، بی بندباری و ... از جمله برچسب هایی است که نظام های استکبار و کوردل به جوانان ایرانی زدند تا به خیال خود بتوانند سد و مانعی برای مسیر راه پیشرفت آنان ایجاد کنند.

 

خود دولت های استکبار هم میدانند که شور و نشاط در بین جوانان ایرانی در مقایسه با جوانان خودشان بسیار بیشتر می باشد چون جوان ایرانی تربیت شده مکتب اسلام و فرهنگ غنی ایران اسلامی هستند و تفکرات جوان بی ریشه ای که در اروپا و آمریکا بدون هیچ دلبستگی فرهنگی، ملی و حتی کشوری تربیت می شود با جوان ایرانی بسیار متفاوت است.

 

تحلیل گران غربی هیچ گونه شناختی از جوانان ایرانی و روحیات آنان ندارند که اظهار دارند برپایی کنسرت های موسیقی شور و نشاط را به جوانان ما تزریق می کند شور و نشاط اصلی در جوانان با حضور آنان در شب های قدر و راهپیمایی های گوناگون از جمله روز قدس و 22 بهمن نمایان می گردد که هر جوان باهر طیف فکر و عقیده در آن حاضر می شود.