رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه:

بزرگترین همایش ورزشی کشور همزمان با روز فرهنگ پهلوانی در کرمانشاه برگزار می شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 286297|12:03 - 1394/05/04
نسخه چاپی
بزرگترین همایش ورزشی کشور همزمان با روز فرهنگ پهلوانی در کرمانشاه برگزار می شود
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از برگزاری اولین و بزرگترین همایش ورزشی کشور همزمان با روز فرهنگ پهلوانی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارشامروله،  مصطفی باباملکی در گفتگو با خبرنگارمرصاد اسپرتاظهار داشت: اولین و  بزرگترین همایش ورزشی کشور همزمان با روز فرهنگ پهلوانی؛ 12 مرداد ماه امسال در استادیوم ازادی کرمانشاه برگزار می شود.

 

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از حضور بیش از هزار ورزشکار کرمانشاهی در این همایش خبر داد و گفت: در این همایش که برای اولین بار در کشور توسط استان کرمانشاه می خواهد صورت بگیرد ورزشکاران کرمانشاهی به اجرای حرکات ورزشی خواهند پرداخت.

 

وی اجرای حرکات باستانی و حضور بیش از 15 مرشد کرمانشاهی در این همایش را  از برنامه های جانبی این همایش دانست و گفت : با توجه به ثبت ملی ورزش زوران توسط مدیر کل اداره ورزش و جوانان ؛ قرار است در این همایش ورزشکاران این رشته ورزشی به معرفی رشته زوران به صورت عملی خواهند پرداخت.

 

باباملکی گفت: این همایش با حضور مسئولین ورزشی استان؛ شورای اداری استان و همچنین استاندار و عموم مردم کرمانشاه برگزار می شود.

 

وی از حضور دکتر احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان کشور در این همایش خبر داد و گفت : این همایش با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان کرمانشاه و همچنین هیات باستانی استان برگزار می شود.

 

باباملکی هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگی پهلوانی و اخلاق مداری در ورزش استان اعلام کرد و گفت : امید این را داریم که ورزشکاران کرمانشاهی با حضور در این همایش ها و کسب علم در راستای اخلاق و فرهنگ و منش پهلوانی همچنان زبان زد عام و خاص در کشور باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد