دبیر هیئت ژیمناستیک کرمانشاه:

کمبود وسایل کمک آموزشی مهمترین مشکل هیئت ژیمناستیک کرمانشاه است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 286327|11:18 - 1394/05/05
نسخه چاپی
	کمبود وسایل کمک آموزشی مهمترین مشکل هیئت ژیمناستیک کرمانشاه است
مرصاد نیوز: دبیر هیئت ژیمناستیک استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر کمبود وسایل کمک آموزشی مهمترین مشکل هیئت ژیمناستیک استان است و برای این منظور به اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان نیاز داریم.

به گزارشامروله، رامتین گوهرنیا اظهار داشت: فدراسیون ژیمناستیک هم اکنون با مشکلات مالی و عدم وجود اسپانسر برای برگزاری مسابقات لیگ مواجه است و پیش بینی می‌شود که امسال تنها مسابقات آموزشگاهی کشور با نظارت آموزش و پرورش برگزار شود.

 

دبیر هیئت ژیمناستیک استان کرمانشاه  شهریور ماه امسال را زمان برگزاری مسابقات ژیمناستیک آموزشگاهی و مشهد مقدس را مکان برگزاری این مسابقات عنوان کرد و افزود: در صورت حمایت اسپانسر نماینده کرمانمشاه نیز به این مسابقات اعزام می‌شود.

 

گوهرنیا خواستار حمایت مسئولان کشور در جهت رفع نیازهای مالی فدراسیون ژیمناستیک شد و گفت: متاسفانه سهم فدراسیون در دریافت هزینه‌ها تنها ۱۵۰ میلیوان تومان بوده و اداره کل نیز به هیئت استان در سال گذشته کمتر از ۳ میلیون تومان کمک کرد.

 

وی با اشاره به رکود ورزش ژیمناستیک در سالهای اخیر گفت: ژیمناستیک ورزشی پایه بوده و مناسب‌ترین سن برای ورود دختران به این ورزش ۴ سالگی و پسران ۵ سالگی است زیرا رشد جسمی و ذهنی ورزشکار در پیشرفت ورزشی او اثرگذار است.

 

گوهرنیا کمبود وسائل کمک آموزشی را از مهمترین مشکلات هیئت ژیمنتاستیک استان کرمانشاه دانست و گفت: سالن ما از نظر داشتن وسایل قهرمانی و وسعت فضا در وضعیت خوبی قرار دارد اما در حال حاضر با کمبود وسایل کمک آموزشی برای تربیت مبتدیان و رده‌های بالا مواجه هستیم.

 

دبیر هیئت ژیمناستیک استان کرمانشاه هزینه مورد نیاز جهت تهیه وسایل کمک آموزشی ژیمناستیک برای این هیئت را ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان برآورد کرد و گفت: متاسفانه برخی اختلاف نظرها و سلیقه‌ای رفتارکردن، هیئت ژیمناستیک استان را قربانی کرده است.

 

وی مازندران، اردلبیل، لرستان و کردستان را از جمله استان‌های مطرح در عرصه ژیمناستیک عنوان و بیان کرد: متاسفانه استان کرمانشاه به دلیل ضعف‌های موجود نتوانسته در سالهای اخیر به وضعیت بهتر ارتقا یابد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد