ارم آبادی:

55 میلیون ریال زکات واجب در شهرستان صحنه جمع اوری شده است

سرویس: شهرستانکد خبر: 286403|13:28 - 1394/05/06
نسخه چاپی
55 میلیون ریال زکات واجب در شهرستان صحنه جمع اوری شده است
پایگاه خبری امروله : مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها متولی جمع آوری و ساماندهی زکات پرداختی از سوی مودیان است.

" وحید ارم آبادی " در گفتگو با امروله، عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها متولی جمع آوری و ساماندهی زکات پرداختی از سوی مودیان است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه طی چهار ماه نخست سالجاری 55 میلیون ریال زکات واجب و 250 میلیون ریال زکات فطره همزمان با روز عید سعید فطر در شهرستان صحنه جمع آوری شده است افزود: 36 روستا در شهرستان صحنه زکات پرداخت می کنند.

 

ارم آبادی یادآور شد: در سال گذشته بیش از 400 میلیون ریال زکات در این شهرستان جمع آوری شده که این میزان زکات صرف رفع فقر و ساخت و مرمت پروژه عام المنفعه شده است.

 

وی تصریح کرد: اثرات زکات باید در اقتصاد منطقه و پویایی زندگی نیازمندان مشهود باشد و در بعد فرهنگی نیز در راستای احیای دستورات دینی نمود پیدا کند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه در پایان گفت: همچنین خیرین نیک اندیش شهرستان صحنه در ماه مبارک رمضان نیز قریب به 14 میلیون ریال به مردم مظلوم و بی دفاع یمن و فلسطین کمک کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد