مسئول آموزش و فرهنگ پلیس ترافیک کرمانشاه:

خودروهای پیوندی درکرمانشاه اوراق می‌شود/ هشدار به افراد سودجو

سرویس: اجتماعیکد خبر: 286408|10:46 - 1394/05/07
نسخه چاپی
	خودروهای پیوندی درکرمانشاه اوراق می‌شود/ هشدار به افراد سودجو
مرصاد نیوز: مسئول آموزش و فرهنگ پلیس ترافیک استان کرمانشاه گفت: آن دسته از خودروهای دو تکه وبازسازی شده وغیرفابریک درمراکز تعویض پلاک شماره گذاری نمی‌شود و پس از طی مراحل قانونی مورد اوراق قرارمی‌گیرد.

به گزارشامروله، سرهنگ علی اکبر عبداللهی اظهار داشت: برخی افراد سودجو با خریداری برخی از خودروهای تصادفی اقدام به بازسازی خارج از چهارچوب قوانین و مقررات این خودروها کرده و در مورادی قسمتی از اتومبیل دیگری را بر اتومبیل دیگر به صورت دوتکه بازسازی می کنند که فاقد ایمنی و استحکام لازم است.

 

مسئول آموزش و فرهنگ پلیس ترافیک استان کرمانشاه با اعلام هشدار به این افراد سودجو افزود: این دسته از خودروها در مراکز تعویض پلاک شماره‌ گذاری نخواهد شد و به دلیل نداشتن ایمنی و استاندارد لازم پس ازطی مراحل قانونی اوراق می‌ شوند.

 

سرهنگ عبداللهی به خریداران خودرو توصیه کرد قبل از خرید اتومبیل از طریق کارشناسان مراکز تعویض پلاک و اهل فن از اصیل بودن و فابریک بودن اتومبیل اطمینان حاصل کنند تا متحمل خسارت و زیان نشوند.

 

وی هزینه تعرفه تعویض پلاک خودروهای سواری تولید داخل و وانت‌ بار را ۵۰۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: هزینه تعویض پلاک برای خودروهای سنگین تولید داخل از جمله کامیون، کامیونت، اتوبوس، مینی‌بوس، کشنده و خودروهای کشاورزی یک میلیون ریال است.

 

مسئول آموزش و فرهنگ پلیس ترافیک استان کرمانشاه همچنین تعرفه تعویض پلاک خودروهای با قیمت ۵۰۰ میلیون ریال و بالاتر را یک میلیون ریال بیان کرد و افزود: این تعرفه‌ ها بر اساس تبصره ۷۸ قانون بودجه در نظر گرفته شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد