نظری:

باغداران متخلف به امور حقوقی شهرداری معرفی می شوند / آغاز چمن کاری پارک شورا طی روزهای آتی

سرویس: شهرستانکد خبر: 286476|13:34 - 1394/05/08
نسخه چاپی
باغداران متخلف به امور حقوقی شهرداری معرفی می شوند / آغاز چمن کاری پارک شورا طی روزهای آتی
پایگاه خبری امروله: رئیس شورای اسلامی شهر صحنه گفت : به منظور ارائه خدمات مطلوب به همشهریان طی روز های آینده چمن کاری پارک شورا آغاز می گردد.

" حسین رضا نظری فر" در گفتگو با امروله، عنوان کرد : پویایی، شادابی و بقای هر شهر در گرو وجود یک سلسله اصول معین و مشخص شهرنشینی می باشد یکی از مهمترین اصول ، ایجاد و گسترش فضای سبز مناسب است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه فضاهای شهری مثل پارکها که در آن از عناصر طبیعی استفاده شده است جدا از فواید زیبا شناختی ، فیزیولوژکی و بهداشتی می تواند مزایای اجتماعی دیگری نیز داشته باشد تصریح کرد :به منظور ارائه خدمات مطلوب به همشهریان طی روز های آینده چمن کاری پارک شورا آغاز می گردد.

 

نظری اشاره ای به جمع اوری خاک بلوار پاسداران شهر صحنه داشت و تاکید کرد : طی جلسه ای که با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار شد مقرر گردید لیست باغداران متخلف به امور حقوقی ارائه و به تخلفات آنان رسیدگی شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهرصحنه در پایانبا اشاره به تهدیداتی که از سوی افراد سودجو متوجه درختان و باغات صحنه شده است، گفت: علاوه بر بازدید مستمر کارشناسان شناسایی و حفظ باغات از شهروندان درخواست می شود تا در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی توسط مالکین در نگهداری درختان یا اقدام به خشک کردن عمدی درختان، شهرداری صحنه را سریعا مطلع کرده تا براساس لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها ضمن جلوگیری از اقدامات تخریبی، با مالکین خاطی برخورد قانونی صورت پذیرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد