حجت الاسلام بهمنی :

سفر مقامات غربی و اروپایی به کشورهیچ مشکلی را از سر راه مردم ایران برنمی دارد

سرویس: شهرستانکد خبر: 286479|15:14 - 1394/05/09
نسخه چاپی
سفر مقامات غربی و اروپایی به کشورهیچ مشکلی را از سر راه مردم ایران برنمی دارد
پایگاه خبری امروله : امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت: ملت ایران هنوز خیانت های دولت فرانسه را در طول دفاع مقدس فراموش نکرده اند که فرانسه با در اختیار گذاشتن بمب شیمایی به صدام حسین بسیاری از جوانان و رزمندگان کشورمان را به شهادت رساندند.

به گزارشامروله، امام جمعه موقت شهرستان صحنه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : فرانسه از دوران جنگ تحمیلی تا کنون مشکلات بسیاری را برای مردم و کشور ما بوجود اورده است که می توان به ورود خون های آلوده به کشور به عنوان بزرگترین خیانت این کشور اشاره کرد.

 

وی ادامه داد:  اعلام خبر سفر فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه به ایران در هفته جاری باعث شد تا ناخودآگاه افکار عمومی و بسیاری از رسانه ها خاطره تلخ چگونگی ورود فرآورده های خونی آلوده به ایران و شیوع بیماری ایدز را در دهه ۶۰ به خاطر بیاورند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی بهمنی با بیان اینکه ما نباید کارشکنی های فابیوس را در مذاکرات هسته ای نادیده بگیریم تصریح کرد: بر هم زدن مذاکرات آبان ماه سال 1392 در ژنو، اصرار بر تعطیلی کامل نیروگاه اراک در توافق نهایی هسته ای، اصرار بر بازرسی های نامحدود زمانی و مکانی در توافق نهایی، اصرار بر عدم لحاظ نیازهای اساسی ایران در تامین سوخت نیروگاه بوشهر و ... همگی نشان دهنده سیاست های دولت فرانسه در برابر جمهوری اسلامی ایران است.

 

رئیس حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان صحنه با بیان اینکه سفرهای مقامات غربی و اروپایی  به کشورهیچ مشکلی را از سر راه مردم ایران برنمی دارد تاکید کرد : فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه و لوران فابیوس، وزیر امور خارجه این کشور هر دو با حمایت همه جانبه از آل سعود علیه مردم بی دفاع یمن باعث کشته شدن بسیاری از زنان و کودکان بی گناه شده اند.

 

امام جمعه موقت شهرستان صحنه در پایان گفت : ملت ایران هنوز خیانت های فرانسه را در طول دفاع مقدس فراموش نکرده اند که فرانسه با در اختیار گذاشتن بمب  شیمیایی به صدام حسین بسیاری از جوانان و رزمندگان کشورمان را به شهادت رساندند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد