مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خبر داد:

نظارت شعب سیار تعزیرات حکومتی کرمانشاه بر شهربازی های استان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 286490|11:15 - 1394/05/10
نسخه چاپی
نظارت شعب سیار تعزیرات حکومتی کرمانشاه بر شهربازی های استان
کرمانشاه- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: شهربازی های موجود در استان تحت نظارت شعب سیار تعزیرات حکومتی قرار دارند.

به گزارشامروله، ایرج عزیزی در گفتگو باخبرنگار مهر، از نظارت شعب سیار تعزیرت حکومتی کرمانشاه بر شهربازی های سطح استان خبر داد.

وی افزود: در این امر مهم نظارتی که با حیات و سلامت شهروندان از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان، خانواده ها و همچنین مهمانان تابستانی مرتبط بوده از مراجع نظارتی استاندارد و بهداشت حرفه ای و صمت و اتحادیه ها و انجمن صنفی مربوطه خواسته شده تا با نظارت ویژه به وظایف محوله قانونی خود بپردازند.

عزیزی ادامه داد: همچنین از دستگاه های مربوطه خواسته شده تا با نظارت مستمر و آموزش کارشناسی لازم در راستای حفظ سلامت شهروندان اقدام کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و انجمن های صنفی مکلف به این مهم بوده و شعب سیار تعزیرات حکومتی آماده ارائه خدمات حقوقی و قانونی و قضایی به شهروندان در حیطه صلاحیت های قانونی بوده و هست.

وی از برخورد با عدم رعایت استاندارد و بهداشت محیط، گرانفروشی و تبعیض، فروش اجباری و کم فروشی و تقلب و عدم رعایت حقوق مصرف کنندگان کالا و خدمات اقتصادی توسط بازرسین تعزیرات حکومتی استان با تخلفات احراز شده طی بازرسی ها و نظارت ها خبر داد.

عزیزی در پایان یادآور شد: مردم می توانند گزارش تخلفات را از طریق سامانه ۳۰۰۰۹۶۵۱ با شعب تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد