با کسب ۲۴ مدال رنگارنگ؛

کرمانشاه قهرمان مسابقات استانی کاراته جام مرصاد شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 286491|11:26 - 1394/05/10
نسخه چاپی
کرمانشاه قهرمان مسابقات استانی کاراته جام مرصاد شد
کرمانشاه- مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه گفت: کاراته کاهای کرمانشاهی با ۲۴ نشان رنگارنگ بر سکوی نخست مسابقات کیوکوشین ماتسوشیما قهرمانی استان ایستادند.

به گزارشامروله، نبی فتحی در گفتگو باخبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیما «یادواره شهدای عملیات غرورآفرین مرصاد و ۱۷۵ شهید غواص» با شرکت ۱۱۸ ورزشکار در تمام رده‌های سنی، در گروه آقایان در سالن شهید صیاد شیرازی شهرستان هرسین به کار خود پایان داد.

وی در تشریح نتایج تیمی این رقابت‌ها گفت: تیم کرمانشاه با کسب ۱۲ نشان طلا، ۱۰ نقره و ۲ مدال برنز در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم میزبان نیز با ۱۱ گردن آویز طلا، ۱۰ نقره و ۵ برنز عنوان دوم را از آن خود کرد.

مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیمااستان کرمانشاه کسب ۱۹ مدال رنگارنگ را دستاورد کاراته‌کاران اسلام آباد غرب در این مسابقات بیان کرد و گفت: تیم شهرستان اسلام آباد غرب توانست ۸ طلا، ۷ نقره و ۴ برنز را کسب و مقام سوم را بدست آورد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات جهت اعزام برگزیدگان به مسابقات قهرمانی کشور، افزود: سبک کیوکوشین ماتسوشیما بیش از ۳۰۰ طرفدار در استان را گرد خود جمع کرده و از سبک‌های زیبا و جذاب کاراته است به طوریکه تمام سبکهای آزاد تحت عنوان کیوکوشین فعالیت می‌کنند.

فتحی از برگزاری مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیما قهرمانی کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد و گفت: این مسابقات نیز آبان ماه امسال  با شرکت کاراته‌کارانی از سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد.

نماینده فدراسیون کاراته در پایان افزود: رقابت‌های بین المللی سوکیوکوشین نیز در روزهای آینده با شکوه هر چه تمامتر در شهرستان کرمانشاه برگزار می‌ شود.