رئیس هیئت سه گانه شهرستان کرمانشاه:

تیم سه گانه ثامن الحجج (ع) کرمانشاه در لیگ برتر شرکت می‌ کند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 286528|13:15 - 1394/05/11
نسخه چاپی
تیم سه گانه ثامن الحجج (ع) کرمانشاه در لیگ برتر شرکت می‌ کند
رئیس هیئت سه گانه شهرستان کرمانشاه گفت: مسابقات لیگ برتر سه گانه کشور نیمه دوم مرداد ماه سال جاری برگزار و تیم سه گانه ثامن الحجج(ع) کرمانشاه نیز در این مسابقات شرکت می کند.

به گزارشامروله، بختیار امینی اظهار داشت: مسابقات سه گانه لیگ برتر باشگاه‌ های کشور در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ مرداد ماه سال جاری با شرکت ۱۰ تیم برتر کشور به میزبانی خرم آباد برگزار می‌ شود.

 

وی از حضور مقتدارانه ورزشکاران کرمانشاهی در عرصه لیگ برتر خبر داد و گفت: نماینده کرمانشاه با عنوان ثامن الحجج(ع) در این پیکارها حضور خواهد یافت و به طور قطع نتایج قابل قبولی را به ارمغان می آورد.

 

رئیس هیئت سه گانه شهرستان کرمانشاه افزود: مسابقات لیگ برتر باشگاه‌ها‌ی کشور در سه مرحله انجام و حضور نمایندگان به صورت انفرادی نیز در نظر گرفته شده است.

 

امینی در ادامه به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت سه گانه استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: مجمع انتخابات روز پنجشنبه با حضور رئیس فدراسیون در کرمانشاه برگزار شد که در پایان دانیال امیری نسب به عنوان تنها کاندیدای این عرصه با کسب ۱۴ رأی برای ۴ سال آینده به ریاست هیئت برگزیده شد.

 

گفتنی است، دانیال امیری نسب از مدیران باسابقه و از حامیان ورزرش استان بوده و  چندین دوره قهرمانی مسابقات شنا، و نجات غریق را در پیشینه ورزشی خود دارد.