اکبری :

شهروندان صحنه ای هرگونه تخلف صنفی را به شماره 124 گزارش دهند

سرویس: شهرستانکد خبر: 286545|09:22 - 1394/05/12
نسخه چاپی
شهروندان صحنه ای هرگونه تخلف صنفی را به شماره 124 گزارش دهند
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان صحنه گفت :تلفن 124 آماده دریافت هرگونه شکایت و انتقاد مردم در زمینه تخلفات حوزه فروش و ارائه خدمات صنفی است که به ‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت تماس‌های شهروندان است.

" غلامرضا اکبری " در گفتگو باامروله،  عنوان کرد :نظارت بازرسان این اداره بر کالاها و تولیدات اساسی  به‌ صورت دوره‌ای و مرتب در دستور کار قرار دارد و علاوه بر این هر زمان که بازارِ یک کالای مشخص، با نوسان روبه‌رو شود نظارت با کنترل بیشتری صورت می‌گیرد تا امکان سودجویی برخی از متخلفین محدود شده و خدمات به بهترین وجه به شهروندان ارائه شود.

 

وی ادامه  داد : علاوه بر اتحادیه‌ها در نظارت بر بازار، با فعالیت ناظران افتخاری که با انعکاس مشکلات سطح بازار به‌صورت مکتوب مراتب امر را به بازرسان اداره منعکس می‌کنند بر آرامش بازار نظارت داریم.

 

اکبری تصریح کرد : در سه ماهه اول سال واحد های صنفی متخلف در شهرستان صحنه  به علت عدم رعایت قوانین ومقررات و ارتکاب تخلفات صنفی از قبیل گرانفروشی، کم فروشی تقلب در کسب، عدم درج قیمت و غیره طی تشریفات قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

 

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان صحنه در پایان گفت : تلفن 124 آماده دریافت هرگونه شکایت و انتقاد مردم در زمینه تخلفات حوزه فروش و ارائه خدمات صنفی است که به ‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت تماس‌های شهروندان است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد